Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 6788 ggr
sofie
0

Parfym

Har ni nån favorit parfym? Och vad i så fall.

Anne
0

People of the Labyrinths Luctor et Emergo är en riktig favorit för mig. Jag älskar parfym, men avskyr att lukta som någon annan, så jag köper mest ganska originella dofter som är svåra att få tag på :) (Med vissa undantag, för all del)

zzaga
0

Angel av thierry  mugler är min absoluta favorit.

bnoffan
0

Naomi campells första. Med guldlock. Helt underbar!

__iE
0

Escadas nya luktar.. åååh :P supergott ;]
Paris Hiltons nya luktar också gott :P ^^

Vet inte vilken min favvo är, ;D

bubbelbubbel
0

hugo boss, woman.
och aqua di gio. armani. fin fin. :)

Ida
0

Chanel - "Chance" är min favvo.

Cevir
0

Armami gillar jag bäst.
Fast jag har ingen riktig favorit :)

/ Sara & Casper

pjuck1
0

Jag använder Kenzo, Naomi, CindyCrawford, Miracle som vardagsparfymer. Tycker om dem allihopa.

Armani använder jag vid festligare tillfällen, (Guldflaskan, vet inte vad den heter?)

och, jag har en smygis oxxå… Britney Spears parfym, tycker den är kanongod, säg inget till någon… Cool

Maja
0

Armani - Code :)

Mandysan
0

Escada (säsongsdofterna), Ralph lauren, Puma, Britney Spears….

Proppan
0

mexx - fick jag av min sambo i julklapp nått år..den är fräsch och eftersom det var av honom jag fick den gillar uppenbarligen han den, och DET är bra! =)

[mjuue]
0

Britney Spears prafym fantasy och Paris Hiltons första parfym :D

Pia
0

JPG Fragile, Clarins rebalancing och Sheer Stella ft. Annars säger jag som Anne, originella dofter är roligast:)

Grönt te är en favoritdoft, Clinique Happy doftar härligt också. Annars har många av mina favvisdofter gm åren en tendens att antingen försvinna helt eller omarbetas till något trist…:/

Testade en rabarberparfym häromdagen *måste ha*:)

Fantasy
0

Min favoritparfym finns inte i Sverige, men jag bara älskar Joop!

Får nöja mig med Hugo Boss senaste pure purple.

Sandra76
0

Pleasures från Estée Lauder…….

yoanna
0

Escadas nya Glad

juliapettersson
0

Lancôme Miracle Forever är min favvo.

Peppe
0

Britney spears…. snygg flaska Cool

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

[slo]
0

#5 Vi har liknande smak ;) Hade en Hugo Boss (inte woman ;)) förut och har även haft agua di gio armani, som luktade supergott! Den är dock slut :(

Använder mest Gant Adventure nu, luktar inte alls mycket, men gott :)

bubbelbubbel
0

hehe slo, erkänn det var woman ;)
men tufft ! dom två är underbara :)

LottaU
0

Giorgio Beverly Hills är den bästa som jag vet, inget som slår den! :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

sarae
0

Miss dior cherie, escadas Rock in Rio, britney spears In control och Dolce gabbana Sicily

Engla
0

Jennifer Lopez Miami Glow och de flesta av Escadas parfymer är underbara!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

sofie
0

Här finns det ju många parfym tips :)

Pomperipossa
0

Stella…. Finns tyvärr inte i affärer här uppe utan man måste skicka efter på nätet eller med nån som ska ut och resa…Ledsen

Anna77
0

BVLGARI - OMNIA CRYSTALLINE

Anna77
0

ANNA SUI-DOLLY GIRL

bubbelbubbel
0

ingen som kommer ihåg baby doll ?
paris hiltons ena luktar precis som den…

bubbelbubbel
0

yves saint laurent var det som hade gjort den.
den fanns kvar, har inte sett den på säkert 6 år, men jag hittade den på deras hemsida nu…tufft :D

diii
0

Ralph Lauren

reddie
0

Har beställt Paris Hilton, får den om några dagar så får se om det är någon doft som passar mig

yoanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Calvin Klein - Eternity Moment Skrattande

tillan_93
0

jag ääälskaaaar britney spears fantasy:)  dock använder jag inte den själv jag har en jätte billig parfym med ros lukt köp på h&m för 29,90 men den luktar jättegott iaf!

NinaToy
0

Har paris hilton. :P

Alexandra13
0

Jag har Britneys parfym som heter "Fantasy" tror jag. Sen har jag hennes första parfym. jag har tre olika parfymer(inte på mig sammtidigt)

Och Fantasy är min favoritpafym

ThereseW
0

Mexx - Ice Touch

Puma Jamaica på en välförtjänt andraplats.

Davidoff Cool Water påminner mig om ungdomens glada dagar :)

pottsorken
0

eau de Eden är min favorit, jag tror dock de har slutat sälja den för jag ser den aldrig längre och den är till och med svår att få tag på i taxfreen utomlands.

Sen älskar jag min cocosparfym från yves rocher =) Fast det är nog bara en eau de toilette för den kostar bara 80 kr för en ganska stor flaska och håller inte så jättelänge, men den luktar sååå gott!

emmaa
0

Eau de Eden.

Samma sida har många parfymer som utgått och inte längre finns i vanliga butiker, bl.a min favorit Island Kiss från Escada Glad

Matilda_91
0

Det finns nån parfym i en turkosblå flaska som heter game, älska! Har inte dne men lukar alltid på den när jag går in på kicks ;)

Tina-A
0

Använder en från Gucci och så Naomi Campbell. Köper aldrig parfymer själv utan önskar mig alltid det i present istället. Billigast så ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jennyloo
0

Jag tkr att Paris Hiltons "Heiress" e väldigt god! Fick den för ngr dagar sen när jag fyllde år :)

Eeek
0

City Glam :) älskar den < 3

Anna77
0

#41 håller med!  love it!

Miniblomm
0

min favvo e adidas och någon som heter glamor tror jag :/

The_Rat
0

Paul Smith - women  :)  Den e helt underbar. Och så också några av Dior.

[slo]
0

Jag köpte en ny i helgen: Hugo Boss Soul, luktar typ… Sommar :P Gillar dom flesta HB, hade en för några år sen, en liten cylindrisk flaska som va helt ok. Och den där orangea bollen luktar fint den med :)

AliceL
0

kör på denna just nu.. :) escada magnetism, inte så somrig kanske men jag gillar den. :) köpte den för 200 spänn på kanarieöarna i vintras, helt ok pris. X)

sofie
0

Här kan man då hitta många parfymer att testa :)

senna
0

Använder Date Lucky och Date Me

Mangis
0

Davidoffs Cool Water Woman. Har använt samma parfym i 10 år nu tror jag. Den har liksom blivit jag…

paronskrutten
0

Jag har en grön flaska från Yves Rocher, vet inte namnet, har inte flaskan här

Helena

Alexandra13
0

Jag gillar Britney Spears parfym. Jag har 2av3 av hennes parfymer!(hon har väl bara 3parfymer?)

Gyllan
0

Miss sixty :)

fast fantasy är också väldigt god :D

Saxo
0

Cacharel amore (lr hur d nu stavas) =)

Stravaganza
0

Michel och like me. Det stavas typ så..

[Caroline92]
0

Oj, vad alla har märkesparfymer :S Själv så har jag Green Apple for Women och Spell pour femme. Kostar 20 kr på H&M :P Dom nöjer jag mig med ^^

Srry att jag drog upp en gammal tråd…e ny här, å kollar igenom trådarna lite ;)

[Julliz93]
0

Delicious by Donna Karen New York <3

jenniferaronsson
0

ESCADA <3 mmmm.. jag älskar den!

Sen får man inte glömma britney spears pafrymen.. :))

Anne
0

Fick Viktor & Rolf Flowerbomb igår - luktar väldigt blommigt och ganska mycket, spännande..

sirii_
0

min favoritparfym är nog Britney Spears parfym fantasy och midnaigth .dom luktar så gott!!!!!!!!Skrattande

Yeahsussu
0

Min absoluta favorit är Versace - Bright Chrystal. Åh vad den doftar gott! Till råga på allt så har den en ursnygg flaska också :)

bubbelbubbel
0

ooh, köpte polo sport, woman för nån dag sen…mumma !

Twister
0

Älskar Calvin Kleins IN2U, helt underbar! Men annvänder för tillfället DKNYs Red Delicius.

Taci
0

Gucci - Envy me är nog min absoluta favorit. Men använder många olika :)

Soffe
0

Jag älskar Oriflames parfymer.. Även Hugo Boss..

Cevir
0

Jag gilalr Björn Borg parfymen också! :)

/ Sara & Casper

juliapettersson
0

Vill ha Britneys nya parfym, den mörklila, den är himla go…

Liss
0

hum.. i skåpet står en Hugo boss women, en lacoste, en miracel och en cacharel.. slänge en paul frank här om dagen.. för den lukta skit! Och någon annan märkes grej som me lukta skit:P

Använder oftast hugo! Luktar sååå gott

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer
0

Alien av Thierry Mugler och Stella av Stella McCartney. luktar muuumms! :)

Destany
0

gillar celine dions belong, naomi cambells alla parfymer o davidoff cool water

senna
0
Yanni
0

Salvador Dali ;) Angelic pink

Nettan_L
0

Ny inköpt parfym, XX HUGO Boss är ny, jätte go doft :) Till vardags andvänder jag mkt Cindy Crawfords parfym den med frostat glas på flaskan :)

Nadja_Filur
0

jag gillar Date Me!!

NikitaOMichellin
0

Vars finns Naomi campbells cat deluxe at night att köpa?

Ellsa
0

Jag vill gärna ha Naomi Campbells cat deluxe, luktar jättegott! :D

NikitaOMichellin
0

Jag vet, därför jag vill veta vars den går att köpa :)

Nutiz
0

Dolce Vita från Dior tycker jag luktar mums :D

Anoziz
0

Ralph Lauren och Lacoste är mina favoriter ;)

SamanthaJones
0

chanel, No 5 och chance
D&G, Light blue
Kenzo, Femme
Ralph Lauren, Romance
Anna Sui, dolly
Lacoste, Tuch of pink
Nina Ricci, Nina

O några till som mest står på hyllan för att de är fina ;)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

tezzie
0

Här har ni en äkta parfymoman :)

Har fulla jäkla kylen med parfymer, men de som används flitigast nu är:

• Naomi Campbells cat deluxe
  • Gucci rush
  • Paris Hilton
  • Amor amor

*** Kärleken övervinner allt ***

Alex
0

Mexx - Ice Touch

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Mysofi
0

Jag kör på dom för 20 kronor från H&M. Luktar gott, och det är väl huvudsaken, haha. Bra för min tunna plånbok också ;)

Thea-Cazzy
0

DKNY! (Den röda) Jag äälskar den :P haha

SofiaLindh
0

David Beckham<3 den rosa.

J-Parnebo
0

Britneys Spears - fantasy <3

E_hjo
0

Fått en ny favvis jag. Jennifer Lopez - Deseo (?)
En god och fräsch doft.  :)

felicia93
0

Jag är lite överkänslig mot parfymer och det rinner floder av tårar från ögonon när jag bär parfym  fast lite går bra.

Minelle
0

Vet inte riktigt va den heter, tror typ; Paris Hilton - Cancan  :P

Lollofoto
0

Jag älskar DKNYs Be delicious, det e min absoluta favorit :D

Lizzan
0

Mexx- wild :)

JHWatp
0

Jag har för tillfället en david doff - game. Som jag tycker luktar jäääättee gott:D har även fått höra av andra att dom tycker om den Skrattande

xUNWRiTTEN
0

Puma Flowing <3

mjioo
0

använder inte parfym och avskyr när folk har alldeles för mycket på sig. är känslig emot starka dofter och det har hänt ett flertal gånger att jag inte kunnat andas och vdet har svartnat för ögonen på spårvagnar.. fått gå iväg till andra sidan och hoppa av så fort jag kan så fort det kommer på någon med allt för mycket parfym.. det är en riktigt läskig upplevelse att inte kunna andas och vara tvungen att sätta sig ner på huk på en proppfull spårvagn bara för att nån tror att mycket parfym luktar bättre..

tycker folk ska tänka på det.. det är de som är närmast som ska känna lukten litegrann inte hela stan..  

förlåt att det blev ot och mycket klagomål men det finns för många som inte tänker på andra..

InkaAthilea
0

Jag sökte upp nåt gammalt.. :) Älskar parfymer… håller dock med ovanstående att man ska tänka på andra… att inte dränka sig i parfym. Min favvorit är iaf. marc Jacobs - lola! doftar ljuvligt!

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

[Sabina]
1

Just nu heter favoritparfymen " La vie est Belle" Från Lancome . Underbar är den! 🙂

Men det gäller att ta på sig endast lite med hänsyn till alla allergiker, astmatiker och doftöverkänsliga (vi har alla dessa varianter hemma)

Karmatarerskanise
0

Har många av escadas dofter.

[Tuulikki]
0

Ralph Lauren - Big Pony Woman Pink (den med en 2a på) är min absoluta älsklingsparfym!

Sen använder jag ofta bodymists från Victorias Secret. Favoriten är Pure Seduction. Men jag gillar även Mango Temptation och Aqua Kiss :)

axa
0

Har flera parfymer varav jag endast gillar en från Puma, har dock inte namnet på den. Är allergisk mot parfym men denna är perfekt för mig, men det kan också bero på att jag aldrig sprutar mer än ett sprut, den är lagom stark/svag och luktar neutralt. Använder den inte, men om jag skulle få för mig att bära parfym skulle det vara den. Deodoranten jag använder är oparfymerad. Jag har tyvärr extremt känsligt luktsinne.

Darlingzorro
0

Chanel no. 5 och Jour d' Hermes

~~ Molly, Albert och  Zorro

Elsaharr
0

#98 Åhhh älskar den verkligen med!!

Zingo ;D

[Tuulikki]
0

Den är underbar😍

Usagi_
0

Älskar Atlas Mountain Rose från The Body Shop :)

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

[Udoon]
0

Har flera jag gillar, Thierry Mugler Alien är fin, men gillar flera av A*men-varianterna också. Köpte nyligen Lady Gaga Fame, gillar oftast inte kändisparfymer men den var god🙂 Har en lite skäms-favorit också,  Aquolina Pink Sugar😊 Inte en parfym egentligen, men har gått ganska hårt åt min flaska Iso e super, luktar inte så starkt att folk runtom känner det om dom inte står väldigt nära, men blir att jag går och luktar på mig själv hela tiden😃

citytjejen
0

Har nog skrivit i denna tråd tidigare men nu vill jag göra ett tillägg till mina favoritparfymer och det Chanel Allure Sensuelle! God doft som man får använda sparsamt (räcker med två små sprut så har man lagom doft hela dagen) 🙂

/Christina

Trixter
0

Jag har flera favoriter, några är Tom Ford Black Orchid, Balmain Ivoire, Bvlgari Mon Jasmin, Illamasqua Freak och Viktor & Rolf Spicebomb. Den sista är egentligen en herrparfym men den luktar så gott så jag anser den vara unisex 😊

Jojaton
0

#106 åhh Spicebomb är såå god! Föredrar den framför Flowerbomb :) Min favorit är Giorgio Armani Si, annars gillar jag La Prairie's dofter också!

Johanna - Instagram

flisan708
0

Gillar inte starka parfymer utan gillar de fräscha, lätta, milda och blommiga dofterna. En favorit som jag haft i flera år är Tommy girl - Tommy Hilfiger. https://www.google.se/search?sclient=tablet-gws&site=&source=hp&q=Tommy+girl&oq=Tommy+girl&gs_l=tablet-gws.3..0l3.1538.7839.0.9541.11.7.0.4.4.0.262.943.1j1j3.5.0….0…1c.1.64.tablet-gws..3.8.701.0.9reK0u4CXgk#imgrc=QRHKXsm0ONF7KM%3A

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.