Likvärdigt New Yorker?
Någon som vet någon internetsida som är likvärdig New Yorker?
Dvs den stilen och med vettiga priser :) Lite rockiga sidor med :)
(är synd att NY inte har internetsida att handla från, jag har inte hittat i alla fall)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
American Apparel är ju väldig lika, sådär sunkigt.
#1 Sunkigt?
#2 Ja, med hur sidorna ser ut och så, kläderna är ju också ganska lika.
#3 Sunkigt = sjaskigt/dåligt/nedgånget. Därför jag undrade.
Kollade in på sidan nu men nja tycker inte det var jättelikt tyvärr
#4 Ja, jag vet vad sunkigt betyder🙂 Med tanke på att båda marknadsför sina kläder på samma sätt, och att mycket av kläderna är ganska lika, men smaken är som baken.
#5 Men varför skrev du ordet då? Kläderna och sidorna är liksom inte sunkiga. Det passar ju inte in i sammanhanget överhuvudtaget.
Nja jag tyckte inte att många kläder var lika men man tycker säkert olika. Tack ändå :)
#6 Använde ordet för att det stämmer? hälla mjölk på sig, slicka på dockor och stoppa dom mellan brösten, smeta glass över hela ansiktet för att sälja kläder=sunkigt. AA annonser har ju likadana där, med modeller som ser väldigt unga ut, lite hemmafixad barnporr-vibbar över det hela. Möjligtvis har New Yorker inte den där hemmagjorda känslan.
Men som sagt, smaken är som baken, antog bara att eftersom du gillar en så skulle du gilla den andra också😃 Hoppas du hittar det du söker, vad det nu är.
#7 Jag tycker defintivit inte att det stämmer menmen.
Som du säger smaken är som baken, men jag tycker inte ordet stämmer in. Ett negativt ord. Och du talar som att jag söker sunkiga kläder, sunkig stil.
"lite hemmafixad barnporr" öh verkligen inte-
Aja diskussionen är avslutad kring det.
"Smeta glas över hela ansiktet" Haha jag tänkte nu är det hardcore marknadsföring 😂
Men kanske Sweden rock shop har liknande kläder?
Är det enda jag kan komma på.
Men jag tycker de har fina kläder på NY. Ett märke för unga och lite outlaw människor 💣
#9 Swedenrock har snygga kläder men tyvärr snordyra med i princip allt :(
Dunken också :( (ploppade upp i skallen nu) men den typen av kläder ja :)
Ja de har ju det men jag har en bra bit till närmaste så :(
#11 Ja jag uppfattade som att personen menade både och, och jag håller inte med :=) Men smaken är som baken! :)
Ok synd, Hmm googlat en hel del men hittar inget :(
Åh är synd att new yorker inte har webbshop :(