Rakhyel
Vilken rakhyvel använder ni?
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Gillette sensor excel. Damhyvlar är urusla.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Använder oftast epilator, men när jag rakar mig så är det med Gillette. Kommer inte ihåg vilken modell. Damhyvlar är både dyrare och sämre.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Använder såna engångsrakhyvlar från bic haha, dom som är massa olika färger med 2 blad men de funkar mycket bättre för mig än dyra.. Tar en ny varje (ibland 1-3 gånger, men oftast tar jag en helt ny om jag ska raka intimt) gång jag ska raka.
#1 Så det är skillnad alltså? Jag har fått för mig att största skillnaden är färgen. Hursomhelst har jag gett upp på de dyra damhyvlarna med lösa huvuden eftersom jag inte tycker det är någon skillnad mot de billiga "engångs"-hyvlarna.
venus olay, älskar den :)
Råttor, råttor och lite mer råttor!
#4 Dom går sönder lättare och följer inte med konturerna lika bra, så det är större risk för att skära sig. Herrhyvlarna är mer robusta, det verkar som tillverkarna tror att det enda kvinnor vill ha är saker som är rosa.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag använder Intuition från Efi. Jag har varit prenumerant i 7 år och vägrar byta!
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Ingen aning, men det är en herrhyvel
Jag kör också herrhyvel. Kommer inte överens med damhyvlarnas stora plastiga blad. Jag har Gillette Mach3. Jag är nöjd med den. :)
/Surpan