Beställa från Boohoo
Någon som beställt från Boohoo.com?
Jag är sugen på att beställa därifrån men blir lite osäker på om det tillkommer tullavgift, någon som vet? :))
Det blir ingen tull, det är ju en engelsk sida vad jag vet. Jag har aldrig fått betala tull när jag beställt därifrån.
Det är ingen tull från Boohoo. Däremot har jag upplevt att det kan ta ganska lång tid att få sitt paket jämfört med typ Asos. Sen är inte alla produkter av jättebra kvalitet eller samma storlek som de verkar vara. 🤔 Men annars rekommenderar jag Boohoo - köper man för över 400 (i alla fall danska kronor) är det fri frakt. Annars kostar frakten tyvärr 80 kr hit! Har många plagg jag älskar som kommer därifrån och några mindre bra men helt ok. :)
Om dom skickar från England så kan man få åka på tull, det gjorde jag en gång när jag beställde en bronzer för 400kr, åkte på tull på 200kr så det blev inte så värst billigt i slutändan haha! 😂
#3 Låter jättekonstigt, är det inom EU så ska det ju inte vara någon tull?
#3 Säker på att det var England och inte ett annat land eller brittiska öar som inte är medlem i EU? Tull finns inte mellan EU-länder nämligen.