Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 518 ggr
Sandra76
0

Kvällens ögonmake up..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev bjuden på middag hos mamma och då valde jag blått.

Har en massa nya ögonskuggor som ska testas, i många olika färger.

Men ikväll blev det blått i färgen Deep denim, upp till ögongloben.Den är suddad och inte så mörk.

I globen suddade jag den skarpa kanten med lite Pink fashion. Längst upp mot brynet lite pärlemo från duoskuggan Pink frost. Sedan på undre fransraden Eye Intensity Pencil i färgen Navy blue. Sist några svarta drag frän mascaran Wonder Lash.

Bild:Taget med mobil i kvällsljus…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=4617668c-7998-4ee8-920d-c9e209cfe098&Filename=deep denim.jpg)

Produkter från Oriflame…

ciss
0

Snyggt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sandra76
0

Tack!…har inte gillat blått innan…speciellt inte blått o rosa ihop..men det funkar…man ser inte det rosa i o för sig heller;)

Taci
0

Läckert :) Gillar verkligen rosa o blått på ögonskuggor!

Nettan_L
0

Ser jätte fint ut, är det mörkblå färg du har?

Taci
0

Btw.. hur gör du för att få en så jämn linje blått Under ögat ?

Sandra76
0

Ja den är väldigt mörk blå egentligen, men jag har suddat den. Annars är den midnattsblå…men är väldigt enkel att få ljus. Sitter bra gör den också..

Sandra76
0

Den pennan jag använder "glider" väldigt lätt och bra så det gör det enkelt att göra…annars gäller det att öva och öva tills man får det snyggt och bra;)

Zandra---83
0

Det var verkligen snyggt! Måste få fråga vart man får tag i Oriflame? Skulle vilja se hur jag tycker om dom och hur de ligger i priser (kör bara med make up store och skulle vilja ha något annat,har nästan alla deras ögonskugger :P).

Sandra76
0

Make up store har mycket bra, men visst vill man variera sig.

Oriflame säljs via säljkonsulenter eller så finns deras Concept store i stockholm.

Jag är Exklusiv Gruppchef och kan ta reda på om någon finns i närheten där ni bor;)

Zandra---83
0

Jag bor i Karlstad och vill gärna höra vart här jag kan få tag i det! :) Vill gärna se om jag kan hitta några snygga ögonskuggor (och det tror jag säkert att jag gör :) ). Vet du ca priser på ögonskuggor också?

__iE
0

snyggt ! :)

Sandra76
0

Vid kampanjpris brukar skuggorna ligga runt 59-69kr/st. Finns många härliga färger;)

huldisen
0

Fint ^^