Kvällens ögonmake up..
Blev bjuden på middag hos mamma och då valde jag blått.
Har en massa nya ögonskuggor som ska testas, i många olika färger.
Men ikväll blev det blått i färgen Deep denim, upp till ögongloben.Den är suddad och inte så mörk.
I globen suddade jag den skarpa kanten med lite Pink fashion. Längst upp mot brynet lite pärlemo från duoskuggan Pink frost. Sedan på undre fransraden Eye Intensity Pencil i färgen Navy blue. Sist några svarta drag frän mascaran Wonder Lash.
Bild:Taget med mobil i kvällsljus…

Produkter från Oriflame…

Snyggt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tack!…har inte gillat blått innan…speciellt inte blått o rosa ihop..men det funkar…man ser inte det rosa i o för sig heller;)
Läckert :) Gillar verkligen rosa o blått på ögonskuggor!

Ser jätte fint ut, är det mörkblå färg du har?
Btw.. hur gör du för att få en så jämn linje blått Under ögat ?
Ja den är väldigt mörk blå egentligen, men jag har suddat den. Annars är den midnattsblå…men är väldigt enkel att få ljus. Sitter bra gör den också..
Den pennan jag använder "glider" väldigt lätt och bra så det gör det enkelt att göra…annars gäller det att öva och öva tills man får det snyggt och bra;)

Det var verkligen snyggt! Måste få fråga vart man får tag i Oriflame? Skulle vilja se hur jag tycker om dom och hur de ligger i priser (kör bara med make up store och skulle vilja ha något annat,har nästan alla deras ögonskugger :P).
Make up store har mycket bra, men visst vill man variera sig.
Oriflame säljs via säljkonsulenter eller så finns deras Concept store i stockholm.
Jag är Exklusiv Gruppchef och kan ta reda på om någon finns i närheten där ni bor;)

Jag bor i Karlstad och vill gärna höra vart här jag kan få tag i det! :) Vill gärna se om jag kan hitta några snygga ögonskuggor (och det tror jag säkert att jag gör :) ). Vet du ca priser på ögonskuggor också?

snyggt ! :)
Vid kampanjpris brukar skuggorna ligga runt 59-69kr/st. Finns många härliga färger;)
Fint ^^