Du använder en läppenna till att få läppstiftet att hålla bättre och längre. Du gör en linje runt dina läppar och skuggar ner med pennan,och lägger sen läppstift!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Lägga som "kontur". Ibland med vanligt läppstift kan kanten bli lite "suddig" så då kan man använda läppenna, oftast i samma färg. Jag täcker hela läpparna m läppenna och tar sedan på läppstift, jag tycket att färgen sitter längre/bättre då.
Haha, min stavning… Tusen tack, kan detta även förhindra att läppstiftet kryper ut utanför läpparna? Har problem med det.. Finns det någon bra och billig variant? Vill inte gärna köpa någon dyr för att prova.
#3 Ja det är väl det det också är för,är inte helt säker. Det finns på hm för typ 40 kr eller nåt,kan du ju alltid prova. Dock kanske den inte är lika bra som en dyr,men bara för att se om du gillar det :)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
man kan också använda enbart läppenna utan att lägga på något läppstift över (: jag gillar matta nyanser och brukar använda en jättebra röd läppenna från maybelline som sitter superbra ^^