Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketthår-frisyrer
Läst 1020 ggr
[Lindis123]
0

för kort hår!!!Hjälp

Jag vill donera hår,har hittat vart jag vill donera det och är ganska säker på mitt beslut!!Problemet är att mitt hår är för kort!Det måste vara minst 10 inches och mitt hår är typ 8 inches.20cm är alltså 7,9 inches.Finns det något som gör mitt hår att växa snabbare?Vitaminer?Kurer?

Maria
7

Tålamod😉

/Maria

axa
0

Ta det lugnt, du får helt enkelt vänta ut tills det är tillräckligt långt. Varför så bråttom?

[Lindis123]
0

#1 Haha såklart ja det också;)Tänkte bara om nån hade nåt tips om hur det växer snabbare,orkar inte vänta juu xD

Mephi
1

Massera hårbotten när du schamponerar håret så stimuleras hårsäckarna. Då kan håret börja växa snabbare.

-

Fridaaaa
0

Finns inget sätt. Bra kost och massera hårbotten hjälper till dock.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lindis123]
0

#2 När jag har kommit på något så har jag ingen lust att vänta så länge,och jag vill ju hjälpa till genom att själv bidra! Då skulle jag behöva vänta flera månader och det känns så hopplöst.Det skulle jag väl iallafall behöva göra fast nån skulle komma med ngt tips, men det skulle iaf kännas bättre om jag iallafall försökte göra något åt saken!

citytjejen
0

Kosttillskottet Priorin, det har funkat för mig i alla fall, Håret växer lite snabbare och kvalitén på håret förbättras. Finns på apotek och i hälsokosten!

/Christina