Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 746 ggr
[esselin]
0

Nyx Auto Eyebrow pencil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom min nuvarande ögonbrynspenna håller på att ta slut letar jag efter en ny. Den ska inte vara djurtestad, inte alltför dyr och INTE en sån man vässar haha.. Och hittade en som jag tror kan va perfekt, Nyx auto eyebrow pencil tror jag den hette. Skulle dock behöva lite hjälp med att välja färg, har funderat på light brown men jag vet inte.. Vad tror ni? Det var inte det lättaste att ta bild på sitt hår själv men ni ser ju färgen på ett ungefär :)

Javix
0

Vilken färg är dina ögonbryn? Snyggast är om man matchar ögonbrynen, om dem är ljusa kan man ha samma färg fast en mörkare nyans. Light brown färger brukar vara lite röda ibland, men du kan ju söka efter swatches.

Jojaton
0

sök efter swatches på google och se vilken färg som är närmast.

Johanna - Instagram

Bello_O
0

Light brown är varm och sen finns taupe som är kall verkar det som. Här står det lite om dem.

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

catcult
1

Det är lite svårt att se på bilden eftersom färgerna kan se annorlunda ut på olika monitorer jämfört med verkligheten, men jag tror att din hårfärg är åt det det kallare hållet och då passar färgen "Taupe" bäst på dig. Om du däremot upplever att din hårfärg är varm passar nog "Light Brown" bättre.

Har hört mycket gott om denna ögonbrynspenna och tror att du kommer bli skitnöjd med ditt inköp! 🙂

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six