Strypa leverfläckar?
Hej har ni strupit några leverfläckar någon gång? Hur blev resultatet? Gör det ont? Hur gör man? Den sitter typ 1 - 1,5 cm från ögat. Hur lång tid tar det? Jag har sommarlov så kan vara hemma vill inte visa det, jag har varit hos läkare förra sommaren typ de sa att de inte var någon cancer leverfläck. Och den är utåtstående typ som en vårta och ca 5 mm skulle jag tro lite svårt att avgöra nu i mörkret och med ingen spegel ;) hoppas jag kan få hjälp :)
Om du vill ha hjälp med leverfläcken måste du ändå ta bort den hos en läkare. Då man kan få hemska infektioner om manipulativa håller på med dom. De sitter ofta även djupt visa ända in till benet och då får du ju ett stort vit är där istället. Så man får väljamellan pest och kolera i sådana sammanhang.
#1 Va? Har väl inte sagt något dumt? Jag är 22 år.. Tyckte det var väldigt taskigt sagt.. 😟
#2 Okej, ska ringa vårdcentralen idag och fråga :)
Haha förlåt såg att jag skrivit manipulativa, men jag antar att du förstod att jag menade att - om man pillar på eller försöker tar bort själv 😇
#4 haha det ör lugnt ;) märkte inte ens stavfelet :D #1 vill fortfarande har svar på varför du sa så till mig!
#5 bara en gissning, men ditt löljiga namn kanske? ska vara vårdat språk på denna sajt, vad jag vet.
Så bara för mitt användarnamn, så ska ni kritisera nig för det? Ska jag behöva ta bort kontot och göra ett nytt bara för mitt användarnamn? Jag gjorde det bara snabbt då jag behövde hjälp om detta men det är bara en vänlig själ som har svarat snällt åt mig och svarat på min fråga och inte något OT som #1 och #6 Antagligen hade ni inget vettigare för er än att kommentera mitt anv namn, jösses trodde iFokus var en plats man kunde vända sig till när man behövde hjälp :/ :( hade tydligen fel!
Vallhund din Avatar bild är det ju också ovårdat språk i då också, om du nu reagerar på "fan" så mycket som du verkar göra! Sen förstår jag inte riktigt menigen med att skriva en sådan kommentar "Hade du varit min unge hade jag skickat dig på sommarjobb i ett flykting läger i Italien" det var mycket värre och uttryckslösare än vad ts som du nu säger använder ovårdat språk, det var bara långsökt att tänka så bara för att skriva något och såra någon som du säkert gjorde mot ts. Till ts: låter bra att du inte ska strypa den då den kan ha långa rötter bättre att åka och göra det på vårdcentralen eller var du känner att du nu vill göra det :) lycka till!
I'm out 
#8 Vad du förstår o inte är inte mitt problem.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jo då iFokus är en diskussions sida, har du sagt något som någon kanske tar illa vid får du ju diskutera varför du tycker så, jag vet redan att du tycker att ts använde ett ovårdat språk, MEN det var bara h*ns användarnamn som du då tyckte var fel och drog till med en sårande text till ts. 🤓
I'm out 
Någon kan låsa tråden fick tydligen ingen hjälp här utan bara skit från vissa 😐
Hur har det gått TS? Har du löst det?
Medarbetare på Skor iFokus
#13 Jag har fått en tid i augusti, får se hur det går :)
#14 det kommer säkert gå jätte bra! Skönt att du får bort den
Jag tog bort den igår 🤫 Men det är ju självklart ett sår just nu, fick ta ledigt från skolan. Så nu ska det bli en skårpa sen ska den trilla av sig själv, sen väntar ännu en behandling vecka 44 🙂
#16 lycka till!