Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 1623 ggr
Kizuna
0

Lösögonfranslim

Vart kan man köpa bra ögonfranslim i större tub, den från Makeupstore får mina ögon att bara vattnas och ögonlock att svida ._.  och dem jag hittar på kicks och lindex osv är bara engångs :/

Jojaton
0

Kan det vara att du är allergisk mot latex? 

Jag har ett latexfritt franslim från Ardell, men jag är inte jätteimponerad av det (det blir inte segt utan stelnar helt vilket gör att fransarna släpper efter bara nån timme…) Kan du tänka dig att beställa från Amazon.co.uk så har Revlon ett som jag har hört otroligt mycket bra om.

Johanna - Instagram

Kizuna
0

Tror inte att jag är latex allergisk då jag kan använda de lim jag får med i vissa lösögonfrans förpacknignar ._. Har testat Ardells lim och den är sämst.

Men ska beställa hem den där Revlon och se hur den funkar! ^-^

Jojaton
1

#2 Jaha okej. För mig funkar MUS lim jättebra, de som man får med fransar brukar aldrig funka för mig… Hade tänkt beställa hem Revlons då jag bara hört bra saker om det (förutom lukten, men alla franslim jag provat luktar rutten fisk 🤮)

Johanna - Instagram

[Ily143]
1

Kör alltid med DUO lim, tycker det är jätte bra. Det säljs på b.la kicks :)

[Ily143]
0

Vill bara lägga till att det finns både svart lim och genomskinligt (det är vitt i början men blir genomskinligt när det torkar) från DUO :)