Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 954 ggr
Gambino19
0

Lightinthebox?dålig hemsida?

Hej!det är så att jag nyss(för tre dagar sedan)beställde en daenerys targaryen peruk från lightinthebox,och det jag undrar är hur lång tid det tar för varan att komma. Sedan om hemsidan bara är skit,om de inte skickar de man beställer osv. Vill gärna höra era åsikter.

Luisa
0

Jag har beställt saker från den sidan några gånger och allt har kommit fram. Enda negativa är väl att det tar så lång tid innan man får sina saker. Tror det tog ca 2-3 veckor sist jag beställde därifrån

Gambino19
0

Det står att det ska ta 3-4 dagar.

Rwawr
0

#2: Kanske inom landet men eftersom det skickas från hongkong eller ngt sånt så brukar det ta några veckor innan man får det man beställt.
Har beställt flera gånger och räknar alltid med lång leveranstid :) Och deras kvalitet är inte alls super, du får vad du betalar för så att säga ^^

Gambino19
0

Hoppas nu att jag får hem peruken och att den är rätt,blir förkrossad om jag inte får det jag betalade för. Får man pengar tillbaka om de inte kan skicka den osv.

Gladasvampen
0

Jag har beställt saker därifrån många gånger, alltid fått varan utan några problem. Såklart inte toppkvalitet med tanke på priset, men är ändå nöjd. Tog ungefär 4 veckor för att få hem en vara :)