Bästa mascaran? :)
Vilken är den bästa mascaran enligt dig? :)
Säg också varför. :D
Maybelline Sky high curves.. ger lååånga fransar, o klumpar inte. Dock har den de sista gångerna jag köpt den vart uttorkad, vet inte om affären säljer gamla eller va de e :S Blir förbannad iaf :/ Idag köpte jag Maybelline Define a lash eller va den hette.. har inte provat än dock.

Öh . Alla är väl rätt bra om man har ögonfransböjare? :) Jag har inte det och jag kör just nu på den där fula rosa med grön kork, men det är bra :D
#2, är dom väl inte ? :P Endel blir massa klumpar i osv.

#3 hmm.. kan stämma . Jag har ingen erfarenhet eftersom jag aldrig orkat köpa en böjare.

kommer snart en artikel där ja provar olika mascaror :)

Jag tycker Make up store är bäst,köper ingen annan längre efter att ha testat den.Den klumpar ej och och framsarna klupar ej ihop sej,som det annars burkade göra för mej.Jag älskar MUS mascara!
gillar make up stores och max factors :) alla mascaror passar inte till alla :P Tänk på det. alla är vi olika xP
Själv tycker jag att Lóreal Paris Double Extension funkar väldigt bra :)
Enda nackdelen är att den klumpar lite :/
#8 Den har jag också, tycker den är jättebra. Klumpar lite för mig också men använder man ögonfransböjare och försöekr sära lite på fransarna så ger den superbra resultat, enligt mej iaf ;)
Sen använder jag också Max Factor Maststerpiece Max, den är också väldigt bra, gillas mycket och var inte speciellt dyr heller :)
#9 ja :P
Man får jätte långa ögonfransar :D
max factor more lashes (eller hur det stavas) xD
Den är super bra för man får långa ögonfransar och den klumpar inte alls.

Gillar massa olika, har en hel drös här hemma. Bla. Telescopic & Masterpiece :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Av dom jag har testat tycker jag telescopic

Jag tycker faktiskt inte att Telescopic var så jäkla bra som man kunde tro. Jobbigt med en sån hård borste samt att den klumpade sog rejält innan man lärde sig hur man skulle lägga den .
#10 Precis, blir ganska stadigt dessutom.

Lancome L'extreme! :)

Älskar Cliniques och Lancomes mascaror. Täcker hela fransen utan att ge klumpar!

Body shops tycker jag är bäst. Lagomt med färg och INGA klumpar. Den håller oxå hela dagen utan att rasa plus att den är lätt att få bort sen.

#1 har den sky high curves, dålig tkr jag! klumpig och jobbig. -.-
#19, min klumpar ingenting alls. Om jag inte råkar få tag på nån gammal uttorkad som legat i affären i 24 år verkar det som ://
Provade förresten Maybelline Define a lash, tyckte den va superbra! Fransarna blev långa å böjda, o blev inte sådär stenhårda som de blir av endel mascaror, utan var mjuka :) Jättebra borste också!
jag tycker att niveas ideal revolution är superbra!