Makeup Revolution London
Någon mer än jag som fått upp ögonen för detta 'ekonomimärke'? Vad tycker ni?
Jag har gjort ett par beställningar sedan jag hörde talas om Makeup Revolution, och är väldigt nöjd med (nästan) allt! Tycker att produkterna håller otroligt hög kvalité för de priserna, och servicen kan jag inte heller klaga på. Att de sedan ofta erbjuder typ 20% på hela beställningen, eller en hel drös med gratisprodukter (i full size) gör ju det hela bara bättre. Om det finns de som inte gärna lägger en förmögenhet på just smink, så rekommenderar jag att kolla in MUR's utbud. 🙂
(Bifogar en bild på några av mina tidigare inköp. Ljuset gör inte färgerna rättvisa, men det var mörkt här.. 😎)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Har bara köpt ett par grejer än, men det är bra det där👍 Tycker många av budgetmärkena som kommit på senare år varit riktigt bra. MUA, Sleek, MUR, allt jag testat har varit helt ok till jättebra, inga stolpskott än! Freedom Makeup London är ju ett annat nytt som kommit nu, ska bli spännande att testa.
Tycker det är kanon att det kommer mer och mer märken som faktiskt är bra utan att kosta skjortan, många har ju bra kopior på dyrare grejer med.