Bootcut byxor
Vad tycker ni om bootcut byxor, snygga eller fula?
Fula
Snygga!
Enda typen av jeans jag tycker är bekväma. Så skulle väl säga snygga
Har varit väldigt skeptisk, men den senaste tiden har jag ändrat uppfattning - så nu tycker jag att det är helt okej!
Snyggaaa
Jag gillar det inte. Men det är mode med "flared pants" så om du gillar det är det verkligen läge.
Jag gillar dem!🙂
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Snyggt på andra men tyvärr inte på mig 😕
Gillar! Ganska bekväma faktiskt om man är som mig som bara går i ganska tajta jeans hela tiden. (Har bootcut på mig nu) :)
Nej, jag gillar de inte
fula
Jag tycker de är fina. Har ett par men har typ aldrig använt x) för jag vet inte vad jag ska ha på fötterna (skor)
Så snyggt!
Det börjar komma in lite i modet igen och jag gillar det. Jag letar för fullt efter ett par. Dock har jag så långa ben och smal midja så om dem är lagom långa är dem för stor i midjan och omvänt. Men ska hitta! 😃
Tycker det är lite synd att folk inte "våga" bära bara :/
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
Hade på mig ett par idag, fick många komplimanger! Jätte bekvämt är det också.😃

Gillar! Har inte vart ett fan förut men nu så. Snygga till både sneakers och klackar :) Om man har tänkt sig att använda klackar till bör man dock köpa ett par som är lite långa, annars blir de korta när man tar på sig klackar.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Tycker att de är hur fult som helst,jag gillar tajta byxor.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Passar inte mig, men sjukt snyggt på många andra!
Skitsnyggt om man matchar dom rätt! På mig ser dom förjävliga ut men jag älskar dom fortfarande på andra :)
Inte alls min grej! Jag är mer för super-tighta jeans
Medarbetare på Skor iFokus
Inte min grej heller! Väldigt få som är snygga i det tycker jag. 😛
DISSAR STORT
Jag föredrar tajta byxor. Annars är mjuka bootcuts supersköna typ på helger när man bara är hemma.
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Använder inget annat. Är av åsikten att stuprörsjeans är det väldigt få av som kan bära upp snyggt, då de flesta, inkl mig själv, ser ut som stoppade korvar i dem.