Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 818 ggr
Jojaton
0

Kicks semesterrabatt!

Tänkte tipsa om att Kicks har semesterrabatt för alla sina medlemmar just nu (gäller fram tills den 11 augusti) med 15% på hela sortimentet online!

Någon som har utnyttjat rabatten redan? 🙂

Johanna - Instagram

Jojaton
0

Jag passade på att klicka hem produkter som jag använder hela tiden, som MAC Fix+ och min favoritconcealer, MAC Pro LongWear Concealer. Köpte också en läppenna, läppstift och en highlight-concealer. 

Finns lite till jag skulle vilja passa på att köpa med rabatten, men ingenting fanns i lager just nu så jag hoppas de kommer tillbaka innan sommaren är slut 😃

Johanna - Instagram

hannaj98
0

Nej inte än, men funderar på att göra det. De har även mycket rea i butik nu också. Hittade min favvo mascara för halva priset. Den lyckan asså 😃😉

emms
0

Hade tänkt klicka hem en MAC fluidline brow gel men såklart tog min färg slut innan jag hann köpa… Får hoppas den kommer in snart igen. 😃

Emma

Jojaton
0

#2 vad nice :) min Kicks-butik hade väldigt dåligt med produkter på rean tyvärr… #3 trist, men eftersom det håller på hela sommaren finns det ju en chans att den hinner komma tillbaka i lager igen :)

Johanna - Instagram

emms
0

#4 Kom in här om dagen så då blev det den, instant glow mousse från St. Tropez och en eyeliner från MUS. 

Hittade även ett läppglans från Lancôme och en chubby stick för läpparna från Clinique i butik 👍

Mycket nöjd med allt 😍

Emma

tonååring
0

Jag klickade hem två stycken MAC lipstick i färgerna Brave och Velvet teddy och även en MAC lip liner i färgen Spice.

hannaj98
0

#4 Jag tror det är väldigt olika från butik till butik. Gick till en annan kicks i min stad och där var det inget bra alls på rean enligt mig. 

Är det förresten redan avdraget på priserna som står på hemsidan eller är det 15% på de priserna som står? Ska köpa Mac pro longwear concealer tror jag, men undrar om den kostar 175 som det står eller om det är 15% rea på 175?

Jojaton
0

#7 Ja det är det säkert. Har bara en Kicks-butik i min stad, men ska till Malmö imorgon så hinner jag springer jag kanske inom någon av deras butiker och ser vad de har där :) Om man loggar in så dras 15% av automatiskt, alla priser står då i rött så det är enkelt att se om man är inloggad eller inte :)

Johanna - Instagram

tonååring
0

Passade även på att klicka hem ett MAC mineralize skinfinish i färgen Soft and Gentle!

Inaarah
0

Ååååh, vad bra tips!! Ska direkt klicka hem lite grejer :)

Everlyn
0

Igår klickade jag hem naked eyes palette 2 som jag funderat på att köpa ett bra tag nu, sen blev det även en ny eyeliner och en läppenna. :)