Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 640 ggr
Officielle
0

Bra eller dåligt?

Har tänkt skaffa en rengöring och en ansiktskräm från Weleda men vet inte om de är bra. Har ni testat hudvård från Weleda?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

*~HamsterHamster~*
0

Jag tycker de är superbra =)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Officielle
0

#1 Vilka produkter använder du och vad har du för hudtyp? :)

*~HamsterHamster~*
0

Enligt Weleda är jag ganska normal, lite blandad. Den typiska T-zone finnetypen också om jag får finnar ganska sällan, och kan bli lite torr om kinderna. 

Brukar använda ansiktsvattnet, då detta rengör milt och inte skadar huden, för ju mer jag försöker få bort finnar eller pormaskar desto mer  fetter producerar min hud därför har vattnet fungerat ganska bra.

Annars brukade jag använda ansiktskrämer lite efter lukt och känsla, min hud verkar inte bry sig så mycket om vilken kräm jag har på ansiktet 😂

mvh, HamsterHamster

Officielle
0

#3 Okej, men vilken serie använder du? Almons, iris.. ? :)

*~HamsterHamster~*
0

#4 just nu Iris(det som rekommenderas för mig just nu), har använt Almond, tyckte själv inte att skillnaden var jättestor, men det måste man uppleva för sig själv =)

mvh, HamsterHamster

Officielle
0

Precis när jag skulle beställa lite produkter idag hittade jag ett annat märke. Nämligen Maria Åkerberg, har ni testat produkter därifrån?

[pusselbit]
0

Jag har produkter därifrån. Det är många SPA avdelningar som använder sig av dessa produkter har jag sett. Jag använder dock inte mina så ofta vilket egentligen tyder på att jag inte riktigt fastnade för märket. Men jag har inga negativa erfarenheter av produkterna ändå, dock är de ganska dyra…

Katthemsmatten
0

Exuviance har jättebra och oerhört dryga produkter. Vad som är dyrt eller inte är en subjektiv bedömning, men rengöringsprodukterna kostar 299.-/st och varar i många månader. Dag- och nattcreme kostar 399.- /st och även de varar väldigt länge. Ta produkt i storlek som en pärla så räcker det att smörja in ansikte, hals och dekolltage. Säljs endast på hudvårdssalonger mig veterligt.

Medarbetare Hittekatter iFokus