Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 495 ggr
Officielle
0

Rosenseriens deodorant

Undrar om någon som använt rosenseriens deodorant kan berätta vad ni tyckte om den. :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

korseett
0

använder sprayen nu och den fungerar kanon på mig. Den har en annan formula än rollonen som jag tidigare använt och som då var den bästa bland naturkosmetikens deos.

Officielle
0

#1 Okej. Tror du att deon eller sprayen är bäst när man tränar eller i andra svettiga situationer? :)

Använde du fresh eller rose varianten i roll-on versionen?

korseett
0

Det är nog individuellt men jag upplevde att sprayen var bättre

korseett
0

Såg inte andra frågan. Jag använde rose för det var den enda sorten då.

Officielle
0

#4 ska nog beställa spray varianten. :) Har även velat testa en kristalldeo(thai-deo) men har hört så mycket blandad info angående innehållet och säkerheten. Vet du hur det är med den?

korseett
0

Många tycker att saltdeo fungerar utmärkt. Tror det är en invänjningsperiod på dem men minns inte riktigt. Jag har aldrig provat faktiskt.

Officielle
0

#6 Okej. :) Har dock hört att det skulle vara farligare än andra naturliga deodoranter. Vet du något om det?

korseett
0

Den saltdeo jag tänker på är helt naturlig men finns nog olika även där. Jag har hört mycket gott om Maria Åkerbergs saltdeo som många är nöjda med http://www.dermanord.se/content/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=633&category_id=43&option=com_virtuemart&Itemid=600086

Officielle
0

korseett
0

De är nog inte samma recept. Undrar vad trace minerals är?