Ebba von Sydow
Ebba von Sydow, Sofi Fahrman och co… Vad anser ni om de här damerna egentligen?
Äh, jag orkar int me dom! x) Antingen för jag int är sååå brydd om mode.. Men jag tyck he behövs nån som peppa folk att vara mer sig själv, och skita i vad andra tycker. Inte jättesmala saker som bryr sig om kläder… Coolast är ju att ha egen stil, för sjutton!

Jag tycker om dem, eftersom jag vet att de lägger ner otroligt mkt tid för att hjälpa oss att hitta rätt genom dessa djungler.
Sofie är dessutom väldigt begåvad att få kändisar att öppna sig.
Jag önskar bara att folk inte är så trångsynta och sågar dem bara för att de faktist avundsjuka i botten….
Keep on with the god job, girls!
jag tycker egentligen ingenting, men jag hörde en intervju med Ebba på radion en gång, och reagerade rätt starkt på när hon sa att hon förlorat mycket vänner genom åren, bara för att hennes karriär har varit mycket viktigare…
men att det varit värt det…
och det vettesjutton…
Jag tycker ändå att dom är… för mycket? Jg menar, ska alla se likadana ut, i samma kläder? Varför inte uppmuntra folk att hitta sin egna stil ist?
Kan tycka att Ebbas fin-flicka-förmaningar är lite för mycket ibland, men ser hellre att småtjejer ser upp till henne än typ Lindsay Lohan.

Ebba är bara för mycket. tål inte sånna tjejer.

Hm jag kritiserar Sydow, men inte för att jag är avundsjuk på henne!
Jag tycker att eftersom hon är en förbild för många kvinnor/tjejor ska hon bete sig som en. Och inte enbart skriva om mode och skönhet "idag piggade jag upp mig själv med en mysig pyamas och ansiktsbehandling" eller dylikt.
tycker hon verkar väldigt ytlig.
Och de fleta plaggen är väldigt dyra.
nej jag gillar henne inte.
Sofi har jag inte direkt hört någonting av så har ingen uppfattning om henne.

Såg att Ebba tydligen inte är chefred för Veckorevyn längre?
Jag har läst två ex av Veckorevyn under Ebbas tid… Värsta "fjortiskänslan" över tidingen…

sofi har jag inget emot… brukar kolla in hennes tips o så i tidningar..
ebba däremot vill jag bara spy på… jag tycker att hon är så… a, jag vet inte.. finner inga ord.. hon är bara för mkt…. :)
Tycker Ebba verkar fruktansvärt dryg, däremot är hon säkert duktig på mode osv, annars skulle hon ju inte kommit speciellt långt. Sofi har jag inte sett lika mkt av, men hon verkar en smula mer ödmjuk iaf, det är den uppfattningen jag fått =)

Jag har Ebbas bok hon skrivit om mode, tycker den e okey, men får en hel del tips o så :)