Letar bikini
Gått ner lite sedan förra sommaren så behöver nya bikinitrosor MEN stort sett alla visar man halva rumpan med eller sitter dem sladdrigt bak på rumpan för att kunna passa fram 😕
Vart hittar man till bra pris (inder 300kr), helst enfärgad eller leopard/rockigt och utan snörning på sidorna? Googlat en massa men inte hittat 😕
Kollat nelly, h&m, ginatricot, cubus, kapphal,lindex, teamsportia, stadium 😕
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
bonprix.se har dom en del bikinis :) Där kostar dom mellan 50-300 kr.
#1 Deras storlekar på den sidan är konstiga. Haft flera kläder därifrån men storlekarna är svårta att få rätt (måttguiden stämmer ej)
har du tittat på ellos ? Kanske inte finns det mönstret men finns bredare bikinitrosor :)
#3 Japp men svårt att veta vilken storlek man ska ta. Jag har 38/40 men man kan bara välja antingen eller, (storleksguiderna stämmer ej för mig)

Var på Stadium i går och jag tyckte att de hade väldigt mycket olika modeller, både enfärgat och mönstrat.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#5 inte på det stadium jag kollade på. jag vill inte ha blommigt, prickigt eller randigt. Samt ingen snörning i sidorna, fann inte det på det stadium jag var på :/
Har du kollat på nelly.com? De har väldigt mycket olika modeller där 🙂
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
#7 Japp, står i #0 😉 Hittade bara 1-2 som var rätt modell resten är såna modeller som antingen inte sitter bra eller visar man halva rumpan 😕 Men de som var i rätt modell var inte speciellt snygga färger/mönster :/
Ah.. Förlåt, läste inte så noga 😉
När måste du ha bikinin då? Är ju inte direkt säsong för det nu så kan ju komma en del närmare sommaren om man kan vänta 🙂
TRIANGL-modellen på trosor (utan knytning) sitter bra tycker jag. Dessutom håller den sig på plats väldigt bra och glider inte in mellan skinkorna lika lätt 😛 haha!
Men de är ju dock väldigt dyra då i stället 😐
#9 Nu innan sommarlovet så innan 5/6 tänkte jag 🙂
Triangl tycker jag inte är snygga dessvärre. Testat liknande modell som deras trosor är men tyckte inte de satt så bra, kändes som att man visade stora delar av rumpan :/
Hm.. Då har jag inga andra tips 😐
Det är väl kanske så att bikinitrosor ofta är sydda så att tjejer ska visa lite mer skinkor än nödvändigt och mer än vad många trivs med.
#11 Ja det känns som att det är mer på "modet" att göra det samt mer bikini-underdelar för de som inte har så mycket former känns det som 😕
Du får bli nudist helt enkelt, så slipper du problem med bikinitrosor 😂
#13 Haha xD Då visar jag hellre halva rumpan än hela 😉😃
Hahah, jag håller med dig 👍
#15 😃