Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smycken
Läst 1362 ggr
Hiro
0

Bra sida att beställa silversmycken?

Vet inte om detta är rätt iFokus sida men jag får väl försöka ;)
Jag funderar på att beställa ett silverhalsband eller ett silverarmband om det är billigare än i butiken här i samhället så finns det några billiga sidor ni skulle kunna rekommendera? :)

Det är silverhalsband/armband av kedjemodell som är av intresse

VildaVittra
0

En av mina favoritsidor på nätet oavsett vad jag letar efter är tyska amazon, det är billigare porto från Tyskland än från England eller USA.

http://www.amazon.de/s/ref=sr_nr_p_n_material_two_bro_0?fst=as%3Aoff&rh=n%3A327472011%2Ck%3A925+silber%2Cp_n_material_two_browse-bin%3A342119011&keywords=925+silber&ie=UTF8&qid=1428261103&rnid=342109011

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Hiro
0

Ah tack, frågan är hur snabbt man får hem det..
Jag skulle dock föredra om sidan var svensk… aningen enklare om det är inom Sverige

VildaVittra
0

De sakerna jag har beställt brukar ta 1-2 veckor att komma.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Hiro
0

#3 Aa det kan nog vara för länge med två veckor

busigdemon
0

crazy-factory.com !

"Din verklighet är inte Min verklighet"

[Outlawly]
0

Du kan ju kika in på kaplans.se eller pantbanken Det är auktionssida och de har lite allt möjligt :)

Hiro
0

Okej tack för all hjälp, på grund av min tidsbrist så sprang jag in i en butik här hemma :)