Ta bort nagellack?
Om man inte har nagellacksremover hemma, eller aceton. Finns det något annat man kan använda då? Som man brukar ha hemma ;)
/Christine
Nope! Om man verkligen har pyttelite nagellack kvar på naglarna som håller på att flagna bort kan man dock i nödfall ta något billigt transparent nagellack, snabbt måla över (så att nagellacket under blir vått igen) och sedan ta hushållspapper och försöka gno bort det.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
JO! Jag fick tipset av en bekant, jag hade alltså kladdat utanför när jag målade naglarna och tog mitt överlack och tops och tog bort med, betydligt bättre än ingenting!
/Christine
Man ska kunna ta bort det med hårspray faktiskt 😛 Tyvärr hittar jag inte länken om hur man gör just nu och jag minns inte hur jag gjorde när jag testade det 😐.. Du kan kolla inne på naglar.ifokus där vet jag finns några trådar om nagellacksborttagning.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/