Manligt paket?

Haha jag tänkte på något heeelt annat när jag läste rubriken ;P
Supersnygga paket förresten!
Haha klockrent!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#1, Haha ja med… Jorå det var väl fint.. Iaf fint inslaget!

Både yttre o innehåll var väldigt passande *Ler*

Jajjamen!!! Iaf alla stora Harley Davidson-åkande karlar jag känner skulle bli glada över ett sånt fint paket…
Det ska kompletteras med några röda rosor idag. Allt för att förstärka hans image… ;-)
Tom

#6, du har glömt de rosa tofflorna!
Robert
Mmm, någon måtta får det kanske vara ;-)
Tom

Rubriken fick mig på andra tankar men… Eh, det blir nog mc-mannen glad för! ;) 0:)
Hihi.
Det var fasligt vad ni var insnöade på sex ;-)
Tom

#1 haha tänkte jag också :P:P

tom: vi är tjejer, vad förväntar du dig? 

Rosa pressy, det vill väll alla ha;)
-Måste bara säga att du har bra smak, global knivar rules:)
-Här hemma använder vi bara dessa underbara knivar som gör middagen lättare:)
Hi hi måste bara berätta vad min chef gav en av våra pryda gemensamma bekanta när hon fyllde år (måste tilläggas att hon just blivit ihop med en svart man..)
-Hon fick en svartmålad falukorv med texten: Sug på det här du…Stackarn..Hon hade nog hällre velat ha ditt paket, eller:/ jag menar det rosa inslagna med rosetter på;)
Haha glider mycket under bältet här nu ;)
#13, Hehe,
Nu har jag just kommit hem från festen och den var otroligt lyckad. Maten var så god att jag skulle kunna äta ihjäl mig på den och drickan flödade så att jag var tvungen att hejda mig för att inte bli allt för oredig.
Knivarnma gjorde succé och han blev jätteglad för dem. Jag tror att han kommer att bli ännu gladare efteråt när han får chans att använda dem på riktigt.
Det är någonting speciellt med MC fester. Killarna har en speciell jargong utåt men när det väl kommer till kritan är de hur gulliga som helst. Vi hade vår, snart fyraåriga, dotter med de första timmarna och hon blev ordentligt omhändertagen av de stora grabbarna.
Kram på er!
Tom

fasen vad kul!
Faktist har de roligaste festerna varit på Bålsta car-club ha ha och inte sture osv.
Jo det brukar vara riktigt mysiga grabbar sålänge det inte går att förväxla Kapp-ahls barn tröjor på ryggen på dem;)
#15, Haha kul..!
#16, HAha ja precis.. Det knepiga var att KApp Ahl inte gjorde någon anmälan med…
#17 Knepigt och knepigt, jag är inte så säker på att jag hade vågat det om jag var dem. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#18, KAnske inte men Kapp Ahl är inte 1 person.
#1 jag med xD
/Elin
13: Var ju rasisitskt och sexistiskt, borde anmälas ju, gillas inte
Helena

#1 haha xD

#1 Haha måste säga jag missuppfattade det också x'''''D

#21 Jag tror att alla parter hade ganska avslappnad humor och tog inte illa vid sig..
Haha shit, tänkte precis som många andra här.. (A)
Men jaja, det var i alla fall ett jättefint paket :)
Tack! :-)