Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettmode
Läst 661 ggr
wimla01
0

Triangl bikini

Hej! Jag funderar på och beställa en Triangl bikini och jag undrar lite om hur dom är i storlekarna och vilken sorts modell är bäst liksom?

Jag har hört att dom är väldigt små i storlekarna stämmer detta?

Vilken modell tycker ni är bäst? Finns ju utan band mm.

Dom som har kupor är det inlägg i dom typ som push up?

Tacksam för svar! :)

neasfotografier
0

Det stämmer att de är små i storlekarna. Tycker att trosorna stämmer rätt bra överens. Har S på mina och brukar vanligtvis ha S.
Överdelen skulle jag säga ta en storlek större än det du har. Fast det beror å andra sidan på vad du har för bh-storlek?

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

neasfotografier
0

Kan även tillägga att är du osäker på ifall överdelen blir för liten, så ta hellre en modell med knytbara band både runt nacken och ryggen. De är lite bättre att anpassa. De andra går bara att ställa axelbanden men inte det runt ryggen.

wimla01
0

Jag har 75 B i bh-storlek, och när jag köper trosor så är det storlek S som brukar funka, men det är nå våtdräkt material i bikinin va? Sitter det lika bra som vanligt tyg brukar göra?

neasfotografier
1

Då kanske du kan ha en S på överdelen 🙂
Jag har inte badat med bikinin än så jag vet inte vad det är för skillnad på det materialet och vanligt faktiskt.

Jojaton
0

Det är ju våtdräktsmatrial, så de töjer ju inte sig - så därför kan de nog kännas ännu mindre än vad de är också. Jag har inte provat Triangl, men kan tänka att de sitter bättre än tygbikinis då de är lite "stelare" och alltså inte glider runt, typ.

Johanna - Instagram

Jazmin1e
0

Jag har 75 B och tyckte S på överdelen var för litet, var modellen med kupor.  
 S på underdelen som jag brukar ha i vanliga fall passade bra.

neasfotografier
0

Då kanske modellen som jag skrev i #2 med knytbara band passar TS bättre 🙂

wimla01
0

Det jag inte vet är om jag ska ha modellen med kupor eller vanlig trekants bikini :/ Men tack för alla svar och tips uppskattas verkligen 🙂