Hårprodukter!
skulle behöva en bra hårinpackning till mitt hår, sen vilket shampo och balsam tycker ni att man ska använda??
Sen kan ni någrar "resept" på hemgjorda hårinpackningar? skulle va snällt om ni kunnde skriva dom då ;)
Om man inte har råd med alla dyra frisörschampon och så tycker jag att Gliss är super! Funkar jätte bra för mej :)

vilket schampo o balsam är ju svårt o säga, alla har ju olika hår o färger :) :P

En riktigt bra budgetinpackning är en från L'Oréal, en lila burk för ca. 70 kronor.
Sen så tycker jag att man ska satsa på en bra schampo från en frisör. Det är dyrt, jag vet, men min flaska från RUSK (140:-) har räckt i ett år (trättar var tredje dag)!! Superdrygt och kanonbra…

Tydligen ska ägg blandat med olivolja vara bra för topparna.

Mitt hår var jätte slitet innan (A) haha , men nu andävnder ja det mesta i håret O.o
Ja andvänder H&S mjällbalsam, sedan ett gliss balsam, ngt för att hela ;S XD Schwartscopf (?) blonda innpackning, och sedan andvänder ja ngt gliss silikon droppar, Sunsilk, cair och repair, och ngt nät ja fönar och plattar håret, som skyddar mot värmen xD haha
Ja andävder ganska mkt, men mitt hår har blivit bättre (;
Det finns en orange burk med inpackning, kommer inte ihåg namnet just nu, men ska finnas på H&M, billig och bra.
Helena

Jag har börjat använda Gliss nu, men tycker håret blir väldigt fettigt av det, känns som om man måste tvätta de varje dag ist för varannan.

gillar inte alls gliss! använder alltid budgetgrejer, haha xD sunsilk är helt ok :)
Jag har hårinpackning + shampo för färgat hår, från ett märke som heter phc/professional hair care.. Finns att köpa på Kicks och Åhléns.. Tycker att det luktar fräscht och funkar bra..
Lush kan man gå in på annars =)
Helena