finnar i pannan
Jag har länge haft problem med att jag har små finnar/porer i pannan, någon som vet hur man får bort de mesta iaf? det går inte att täcka med concealer för det ser bara onaturligt ut.
Har du prövat med en grön concealer för de är bäst att täcka mot finnar och rödhet.
#1 ser bara grön ut, men det kanske är concealern det är fel på. Har en från Wet n Wild.
Ta en neutral concealer över den gröna #2
Jag brukade ha massor av småfinnar i pannan, men har knappt några längre, vet dock inte varför.. :/

I vissa åldrar kan det vara hormoner som ställer till det, kosten är viktig att tänka på att äta ordentlig mat och dricka mycket vatten. När jag har lugg som hänger i pannan får jag mer finnar där. Min hud mår oftast bättre på sommaren med.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#4 Jag försöker dricka mycket vatten.
#5 Hur mycket dricker du? :) Sedan jag började dricka 2 L (minst) om dagen har jag alltså knappt fått någon finne! Jag brukade ha problem med dålig hy i tinningarna samt lite i pannan, men jag har fått jättefin hud tack vare att dricka mer vatten 🙂
#6 Jag dricker 1 stort glas vatten på morgonen, 2 till lunch, 1 stort på kvällen och sen har jag tre vattenflaskor sent på kvällen som jag alltid dricker upp. Så det blir ju ganska mycket i slutet av dan iallafall.