Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 614 ggr
Glorious
0

Balklänning

Behöver tips på var jag kan hitta en fin balklänning. Har en del krav/önskemål. 

- Inget strass / glitter

- En snygg skärning upptill / helst något fin ringning baktill men den måste inte vara djup i ryggen även om det också är fint

- Hellång både fram och bak

- Hyfsat enkel

- Helst inte dyrare än 1500kr

Det jag tycker är snyggt…

Färg: Mörkröd, röd, mörkblå eller nude/beige

Slits längs ett ben (alltså att det är öppet längs ett ben)

Tylltyg på kjolen (likt detta)

Behöver inte alls vara från någon typisk balklänningssida för jag där jag har letat har dom haft just de här prinsessklänningarna vilket jag inte vill ha. Vill vara lite mer elegant men gärna lite edgy ändå (röda-mattan-stuk?).

ChristineL
0

Vad har du för storlek? Jag har två balklänningar till salu nämligen, en röd och en mörkblå om det kan vara intressant? Den röda har jag bara använt en endaste gång och den blå kanske 4-5 gånger.

Glorious
0

34 / XS, möjligtvis S

ChristineL
1

jag kan fota och skicka i pm och skriva mer :)

Glorious
0

Gärna!

Surpan
0

/Surpan

Glorious
0

#5 Å den första va faktiskt väldigt fin :) Men av priset att tyda ser den nog rätt billig ut i tyget tyvärr, och så störde jag mig lite på den tydliga resåren i midjan också, men annars va den väldigt fin!

Surpan
1

#7 Ja den var väldigt fin. 🙂

/Surpan

Glorious
0

Nästan så att man kan köpa o ha den som finklänning annars ju :) Får se, vet att Bubbleroom har en pop-up store i Göteborg så kan ju kika om den finns där först.

Surpan
1

Gör det. Det går ju att korta den också, så kanske du kan ha den som fin sommarklänning?

/Surpan