Naken man...
Jag ska fotografera en kille i morgon som ska posera naken framför kameran. Och nu söker jag förslag på fotoidéer, lägg gärna in länkar till bilder på nakna män som du tycker är bra.
Bilderna ska jag ha till ett fotoprojekt, inget porr, inga organ ska synas, utan det ska vara smakfulla glamorösa bilder.
Tack på förhand!
Robert

Spännande, inga direkta ideer tyvärr:)
-Lycka till!

Tyvärr så har jag inte så många bra ideér… Det beror ju lite på hur han ser ut… Har ingen direkt länk, men snett bakifrån, svartvitt…kan vara snyggt…
jo så man ser ryggpartiet och ansiktet i profil kanske? (svartvitt)

Är det en vältränad man så är det sexigt att få med rumpan. Gärna svartvitt

Jag håller med…. rygg, rumpa om den är fin ;) gärna ansiktet i profil.. svartvitt eller färg… ja det beror helt på själva fotot. Hoppas att vi får se bilderna *ler*

Tackar för förslagen. Jag sökte på nätet igår och kikade i de böcker jag har om nakenfotografering men bilder på kvinnor dominerar. Nu har jag haft min session och resultatet kan du se på min blogg:
Vad tycker du? Gör bilderna rätt för sig för en kille som är 38 år gammal?
Hälsningar
Robert
#6 Bra bilder, men jag tycker nog några av de ser lite "krystade" ut. Ser ut som han spänner kroppen/musklerna lite mycket och några konstiga ställningar som gör att det ser lite konstigt ut. Jag skulle nog tycka det var bättre med lite mer "avslappnade" bilder i några naturliga ställningar.
#7 hehe ja det såg lite ut som att han behövde "göra nummer 2" på en del.. :P
#6, Min första tanke var Gladiatorerna ;)

Fina bilder Robert :o)
Det var så jag hade lagt fram som förslag ang. belysningen på modellen…lite i halvskugga :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#6 Jodå helt ok för en 38 åring… Bilderna var bra…men…jag skulle vilja haft honom lite mer avslappnad…

Vacker kropp iaf =)

Läcker ljussättning Robert!

Tack för feedbacken, Jouni-Pekka blev nöjd med de bilder han fick.
Hälsningar
Robert

Jag kan bara hålla med föregående skrivare *ler*

Min modell har marknadsfört våra bilder och enligt hans senaste mailet från honom så kanske bilderna publiceras i Playgirl :).
Hälsningar
Robert
var på din hemsida finns bilderna?? kan inte hitta dem??
neeh precis. jag hittar dem inte heller?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

han har kanske bytt ut dem, är ju en gammal tråd ;)