Angelina Jolie
Någon mer som avgudar denna vackra kvinna? Hon är den absolut vackraste människa jag sett. Läste detta precis som gjorde mej ledsen..

Det är så synd…Hoppas media lämnar henne ett litet tag..

#1 Ja verkligen..

Stackarn.. ja, hon är verkligen vacker.

Hon är verkligen vackervacker! Och herregud, jag väger lika mycket som henne, och hon är vuxen.
Tycker inte hon är speciellt vacker, men visst är det synd om henne.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#5 då e vi två;)

#6 3. ;)
Klart att hon är vacker men inte såååå vacker. : )
#6 fyra nu då :P

Hm…sonen brukar tycka att jag är lik henne…så jag bara måste ju tycka att hon är bra..:)
Tycker inte heller hon är speciellt snygg, eller vacker.
Tycker dock jättesynd om henne.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hon är verkligen vacker. Så där overkligt vacker. Finns ingen som hon.
Bryr mej inte just nu om hon är vacker eller inte, hoppas bara att det går bra för henne…
Jag tycker hon är helt otroligt ful som stryk faktiskt ^^ Förstår inte hur så många kan tycka hon är så fin, finns så mkt snyggare tjejer:P

Hon är en sån' som säkert ser hur sexig ut som helst, hur osminkad, nyvaken eller bakfull hon än är.

Natasha i Top Model är himla lik henne…

Tycker hennes läppar är alldeles för stora, de ska se propertiornerligt ut, vilket det inte gör på henne tycker jag. Annars är hon vacker.

#26 Håller med att hon ser ut som Natasha i Top Model 8 (:
#33 Tjao, kan man hjälpa hur man ser ut? Oftast kan kändisar det med sina plantat, men Angelina har väl inte det om jag minns rätt.
Synd att hon är dålig :/

#34 Stämmer bra. Hennes läppar är äkta.
Och personligen så gillar jag hennes fylliga läppar med.

#13 Vad du hade bra självförtroende??
Ful som stryk äh honväl ändå inte. Men hon är ju inte världens vackraste precis

DKänner inte igen henne där? xO =)
#34 Självklart inte =) Men jag bara sa så eftersom de flesta verkar gilla hennes läppar - det gör inte jag ;)

#38 Ja hon ser ju ganska ung och oskyldig ut på den bilden. :)
#15, jag har inte sagt att nåns smak är konstig, säger bara att hon inte är min smak. Varför skulle jag vara avundsjuk ? Absolut inte, visst hennes pengar skulle jag gärna ta, det avundas jag henne, men ingenting annat, som sagt, jag tycker hon är snorful. Läpparna tycker jag är hemska tex :P
#36, bra självförtroende ? Varför skulle jag ha det ?
Jo jag tycker faktiskt hon är ful som stryk, smaken är faktiskt olika.
Hon ser för "oäkta" ut för min smak ;p Visst, hon säjer att hon inte fixat någonting, men ändå… Så där stora läppar passar inte för en naturlig ksönhetslook, som jag tycker tex. Kristen Dunst, Meg Ryan, Drew Barrymore och Jennifer Aniston har. Dom är väldigt vackra, enligt mig!
Sen har jag lite svårt för Angelina, Brad Pitt lämnade världens vackraste Jennifer Aniston för henne!!!!
#26 håller helt klart med,Natasha är skitlik henne! :D

#43 Jennifer Aniston är ju skitful! Och Meg Ryan är inte "äkta" hon heller. Hon har förstorat läpparna. Medans Angelinas är äkta.
#45, Meg Ryan ser iaf äkta ut, och jag vet att Angelinas är äkta, men dom ser såååå stora ut!
Om du tycker Jennifer Anison, snart 40 bast, är ful så tycker jag du se dig i spegeln när du är 40.

#46 Jag kommer vara bra mycket snyggare än den där skatan när jag är 50 med lilla gumman. Hur snygg är du själv då? Och Angelina oäkta? Hon är bra mycket snyggare än dej i alla fall.
Varför gå till personangrepp!? :S
Men gud så personligt man kan ta allt då :O

#49 Vad menar du?? Ropar man får man svar.
#47, är du besatt av kvinnan eller vad!? Alla har ju olika smak! Jag tycker Jennifer Anison är snyggare än Angelina Jolie, du tycker tvärtom. Jag tar det, men det gör inte du?
Alla har olika smak, bara acceptera! ÄVEN du!

#51 Lägg av! Lev som du lär då! Det var ju du som kommenterade mej i inlägg 46 genom att gå till personangrepp och det tar inte jag. Då får du även ett svar! Jag skiter fullständigt i vad du eller andra tycker om Angelina. I mina ögon är hon vackrast av oss alla. Och det finns många som håller med mej.

Har man något att säga till mej så gör man det face to face.

#52 men guud. ta det lungt va ! alla har ju olika smak.

#54 Har inte bett om din åsikt.
Det var inte personangrepp, det var att Jennifer Aniston är förbaskat snygg, för sin ålder (hon är snygg ändå), och även snyggare än så många andra i hennes ålder. Tar du det som personangrepp ber jag om ursäkt.
Jag kommer vara bra mycket snyggare än den där skatan när jag är 50 med lilla gumman. Hur snygg är du själv då? Och Angelina oäkta? Hon är bra mycket snyggare än dej i alla fall.
Hur gammal är du?

#56 Inga kommentarer. Jag har sagt mitt till dej. Jag tänker kliva ur sandlådan och hänvisar till PM i fortsättningen.
#55, det här är ett Forum, då får man folks åsikter vare sig man vill eller inte, det är lite det som är meningen, att utbyta åsikter o diskutera olika saker.

#58 Ok då är min åsikt till dej att jag struntar fullständigt i dina åsikter. ;)
#59, fyndigt värre, jag är imponerad.

#60 Ja eller hur. Jag imponerar alla vet du. Kul att jag kunde roa just dej med så lite. ;)
Jag blir seriöst deprimerad när en vuxen kvinna hugger, och sen SKITER i andras åsikter? Har man åsikter måste man väll också kunna ta andras åsikter. Annars är man väll ingen människa som ska diskutera saker och ting!?

#62 Men snälla vännen som du tar i. Självklart får du ha dina åsikter. Men jag måste också få ha mina. Sen gillar jag inte när folk inte respekterar mej och det jag önskar. Jag skrev ju att jag inget har att säga dej om detta. Jag tycker vi sagt vårt här. Finns ju inget mer att tillägga. Du gillar Aniston och jag gillar Angelina. Och det är ju helt ok. Så sluta jaga upp dej. Visa att du är 15 nu och sluta kladda massa strunt här som ändå inte leder nånstans. Det är helt ok att du gillar Aniston. Låt mej inte repetera detta. Ok? Kan du ta min åsikt? Jag har klivit ur sandlådan, gör du det med.
#63, jag går ur sandlådan. Tack å hej!
Lite sandlådenivå här nu va?

men….vad hände här då??
alla måste ju få tycka.. herregud…

AJaj =S ? Låter som barnslit bebistjafs
Varför ska ni in å gnälla nu när alla lagt ner tjafset ? Verkar som ni vill starta nånting igen.

Detta är utagerat och slutdiskuterat som Taci skriver. Dom enda som är bansliga just nu är ni som fortsätter tjata om något som redan är slutdiskuterat. Lägg ner tack. Ta ut era frustationer nån annan stans.
Låt oss i fortsättningen respektera varandras åsikter, även om vi tycker olika.

nope, tycker inte att vi drar upp nånting…
vi har väl rätt o skriva åsikter precis som ni hade lr hur?

Jag säger då bara, "suck"…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jösses. Att man ens beter sig som man gör. -___-'

28 vs 15 år? Ehhhhh….

#73 Och med det vill du ha sagt vad?

"Hon är bra mycket snyggare än dej i alla fall." Lät mer som att komma från en betydligt yngre person, som inte har fått lära sig att man inte ska säga taskiga saker till andra.

#75 Du har tydligen inte läst vad hon skrev. Nåväl du kanske har svårigheter att läsa. ;)
Jag gör så här nu. Från och med nu så lämnar jag detta forum för gott. Otrevliga och negativa människor kan jag gott vara utan. Trots att jag vänligen skrivit att tjafset mellan mej och en annan medlem i denna tråd är utagerad så har vissa ändå försökt tjafsa och i stort sett skrivit samma saker. Ja det var barnsligt av mej och denna andra medlem, men måste detta repeteras av er hela tiden? Har ni inget annat att göra?? Ni är själva extremt omogna och barnsliga som hela tiden fortsätter klaga. Jag har läst andra trådar då många av er betett er extremt barnsligt och löjligt med.
Ingen av er har kontaktat mej privat om detta utan bara kladdat massa strunt här. Trist. Jag menar ni skriver inget vettigt, bara klagar och försöker ställa till med något. Ni har dessutom inte respekterat min vilja i inlägg 69.
Så med detta lämnar jag glamour.ifokus för gott. Det finns betydligt trevligare forumar än denna. Jag hade gärna velat att ni sa allt till mej face to face istället för att skriva massa strunt på ett forum. Modigt. Men ni har väl inget annat att göra än att klaga.
Och slutligen Angelina är den vackraste i mina ögon. Och hon betydligt snyggare än alla oss här. Detta är inget elakt menat, bara fakta. Och MIN åsikt.
Kommer aldrig mer besöka glamour.ifokus. vilket inte är någon större förlust då jag vanligtvis inte brukar skriva här. Jag kommer säkert få klagomål av er nu också, men det struntar jag fullständigt i då detta blir sista gången jag besöker denna sida.
Adjö!!!

Tråkigt att denna tråd skulle ebba ut till att en medlem lämnar oss pga att några väljer att bara följa sin lije och har svårt med ödmjukhet.
Skärpning för alla inblandade!

Jag har funderat och beslutat mej att vara kvar på detta forum ett tag till. Dels så gillar jag glamour och sen tycker jag Linda är en go tjej. Jag tänker inte lämna detta forum på grund av löjligheter eller andra forumister. Jag är betydligt starkare än så.
Så lätt blir ni inte av mej med mej! ;)
Härligt att du stannar :)

#79 Tack Attlid :)