Kajal & Eyeliner
Hej! Jag sminkar mig inte så mycket mer än bas, mascara och ögonbryn. Är nyfiken på kajal och eyeliner. 🙂 Har testat kajal på över vattenlinjen och även på undre. Fick en mer dramatisk blick, vilket jag gillar. 😛
Men problemet är att kajalen glider runt under dagen. Åker ner och lägger sig under ögat osv .. Då får jag en smutsig blick haha.. 😐 Hur ska jag göra för att den ska stanna? den åker ner efter bara någon halvtimme, kan knappt blinka utan att den åker ner…
Och eyeliner är sååå himla snyggt! 😍 Men kan inte få den att se snygg ut .. Det blir bara fel, har övat huuur länge som helst utan framsteg .. Hur gör man? 🤪Kan se om jag hittar någon bild på hur jag skulle vilja ha det. 🙂
Live
Laugh
Love 
För att få kajalen och hålla kan du alltid pudra lite på ögonlocket. Jag använde alltid kajal förut men har nu gått över till eyeliner! Använder mig av IsaDora Glossy Eyeliner och det är nog den ända eyeliner jag klarar lägga snyggt samt att den håller och är snygg hela dagen.
Men träna, träna och träna så får du snart till den där snygga eyelinern! 🙂
===
Missa inte Månadens dvärgkanin - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram
när man lägger färg på vattenlinjen så brukar det sitta bättre om man använder en bra vattenfast produkt, och eventuellt fixera med lite skugga om man kan. eyeliner är det ju så tråkigt att det i stort sett ända sättet är att träna, träna och träna ännu mer, men skam den som ger sig😃 tycker jag blivit ok på eyeliner på penna och gel, men flytande tycker jag fortfarande är sjukt svårt att få till.
Då har du troligen ingen bra kajal! Testa något annat märke.
Okej tack får testa. 😃 Kanske köpa lite nytt smink med. :)
Live
Laugh
Love 
Någon eyeliner som är extra bra och lätt att applicera tunt? :)
Live
Laugh
Love 
Jag skulle rekommendera Isadora's Gel Eyeliner, den är vattenfast och följer även med en liten borste om man inte har någon. Gel eyeliner funkar väldigt bra både på ögonlock och i vattenlinjen, om man vill ha en allt-i-allo, som sitter bra! :)
Rekommenderar också Isadora's Gel Eyeliner! Superbra och lätt att använda :)
Tack, jag får testa isadoras. :)
Live
Laugh
Love