jeans för kurvig figur
har så sjukt svårt att hitta jeans som passar, passar dom över höfterna så är det jättemycket glapp i midjan istället, så pass mycket att skärp inte hjälper. skärpet sitter i midjan men byxorna åker ändå ner och så blir det bara bubbligt och knöligt, inte snyggt. så söker jeans som inte kostar multum, inte har jättelåg midja och som passar när man har liten midja, kurvig bak och breda höfter. har även ganska grova ben, så skinny jeans får jag inte ens på mig😭 helst ska det finnas i butik så man kan prova.
Åh, söker exakt samma sak och har precis samma problem! Someone, help us!
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#2 ja det har dem, var där idag :)

Tror Lindex ska ha
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har aldrig hittat några som är tillräckligt smala i midjan, så jag har alltid sprättat sömmen mitt bak och sytt in.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
kika på KappAhl :)
#5 kan inte sy för 5 öre tyvärr. och så är det ju lite det att jag känner att det ska man väl för fanken inte behöva, klart som f*n att man ska kunna köpa kläder (som inte ens är billigt!) utan att behöve sprätta och greja😕
har redan kollat både lindex, kappal och hm, antingen får jag inte upp dom över knähöjd ungefär, eller så blir det som ett brevinkast i ändan😭
#7 Håller inte med dig, för hur ska barnarbetarna i Asien veta vad du har för mått när de syr dina billiga kläder? Kläder i butik är billigt, med tanke på hur lång tid de faktiskt tar att tillverka. Om du tittar bakåt i tiden var det bara de rika som hade råd att låta någon annan sy deras kläder, så den där toppen du köper för 200 kr kanske skulle kosta 800 hos en svensk sömmerska, om inte mer.
Något för dig? 😎http://www.medborgarskolan.se/arrangemang/?aid=696520&mid=2581&sgid=413
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#8 att sy eget från scratch har jag noll intresse av, och att sy egna jeans, är säkert inte det lättaste. en vill ju iallafall ha möjligheten att köpa kläder som passar😕
finnes fler tips på ställen som säljer jeans så mottages dom tacksamt. hittade en sida som heter pzi men den är amerikansk, vilket betyder tull, och köpa utan att kunna prova känns ju lite sådär…