Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 951 ggr
Emmy
0

Clarisonic Mia2

Är det någon här som använder denna produkten? Är den bra? Blir det skillnad på huden? Värt priset? Bättre/billigare produkt att tipsa om?

Funderar på att köpa, för om den gör ordentlig skillnad/förbättring så kanske man kan lägga ner 1200 kr på den.

Jojaton
1

Jag har varit så nära på att beställa flera gånger, men alltid slutat med att jag inte gjort det, för det är ju en del pengar… Jag har bara hört positivt om den, men fler kommentarer hade ju inte skadat :)

Johanna - Instagram

Anna
0

Knuffar upp den här tråden - någon här inne som faktiskt provat antingen Mia eller Mia2? :) 

Funderar på att köpa en av dem när jag bor i USA nu under hösten, då de är betydligt billigare där (typ halva priset jämfört med Sverige). Har hört så himla mycket positivt om båda modellerna, men man funderar ju ändå lite extra när det rör sig om en något större investering.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
1

Kan ju berätta att jag köpte en Mia för ca en månad sedan, och tycker den funkar riktigt, riktigt bra. Huden mår absolut bättre av att bli riktigt ren, det märker jag nu. Trodde man fick rent hyn genom att bara använda händerna eller ansiktsservetter, men har provat att använda Mia:n efter en vanlig rengöring och det är då man tydligt ser att borsten fortfarande kan bli foundationfärgad, även på "rengjord" hy. De första 1-2 veckorna använde jag den både morgon och kväll för att "komma igång", nu använder jag den bara när jag vill ta bort smink vilket är på kvällarna, nästan varje dag. Det funkar hur bra som helst. Absolut en bra investering 🙂

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se