Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 1121 ggr
teddykaniner
0

När öppnar VS i sthlm?

Har försökt leta datum på internet men har inte hittat något exakt datum, så undrar om någon här råkar veta ett exakt datum? Ska till Stockholm i början på oktober och allt jag hittat var från typ juli där de stod att victoria's secret öppnar i september eller oktober :D Tacksam för svar!

Med vänlig hälsning,
Jenny

teddykaniner
0

De har visst victoria's secret på Arlanda också? Undrar om någon har vet ifall de har dessa kända body mists (pure seduction, sheer love osv) och pris? De brukar ju ha 5 för 30 dollar eller pund så det skulle sitta fint med 5 för 300 ;)

Med vänlig hälsning,
Jenny

Tessan01
0

Vet att det finns vid plattan i Stockholm en affär som har VS =) Har köpt min ena VS där. Dock så minns jag inte priset på dom större,men min lilla kostade 70kr. Men kan inget om affärerna du undrar om :(

YellowKiwi
0

Om man ska komma in på VS på Arlanda måste man ha en bokad resa för att komma in där alla butiker är har jag för mig.

teddykaniner
0

Jo, ska flyga till och från Arlanda :)

Med vänlig hälsning,
Jenny

[Lupse]
0

#1 du lär få betala 120 kr styck på VS i Arlanda för en stor body mist. Dem har inte samma priser som i USA eller England :)

[sessie98]
0

Det finns nästan alla olika lukter av body mist på en hårsalong i Täby centrum! Dock är de ju ganska dyra där.

Tova.O
0

Rusta har sålt/säljer bodymists från VS för 100 kr. :) Jag har även sett dem på Coop för ungefär samma pris.

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

teddykaniner
0

Någon som varit där? :D

Med vänlig hälsning,
Jenny

Officielle
0

VS i Stockholm öppnade för ett tag sedan! :)

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

schnecke
0

Enligt två bloggar jag har läst så öppnade VS på Hamngatan 31 i Stockholm den 29e september :)

[Lupse]
0

Var i VS för några dagar sedan, en body mist kostar 130 kr där, om någon undrar.

[TeamGolden]
0

VS på Hamngatan öppnade för ett tag sen! :)