Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 838 ggr
linasvovvar
0

Smyckestillverkning

Är det någon som pysslar med det ? Någon som isf har tips på bra sidor där man kan beställa fina pärlor, tibetsilver, söttvattenspärlor och Swarowski osv ?

Linda
0

Pia som är värd på katt sajten är oerhört duktig, hoppas att även hon känner sig välkommen här inne:)

Engla
0

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

anki1
0

Jag är oxå intresserad av smyxketillverkning och vill lära mera särskilt om silverlera

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Zandra---83
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja håller på i massor,med olika typer av pärlor.Både halsbandet med pärlor och örhängerna har jag gjort själv och har så mycket nu att jag ej vet vart jag ska göra av det jag har klart. :)

RebeccaMelander
0

kan man få typ ''mallar'' för hur man ska göra ett halsband på internet ? om någon vet kan man få länken?

Zandra---83
0

#5 Jag vet ej om det finns på netet,det hoppas jag någon annan kan hjälpa dej med,men köper du vissa förpackningar så får du med vägbedskrivning "mallar" i förpackningen.Sen är det mycket fantasin som sätter stopp (men jag vet det är svårt utan mallar i början,jag hade ej klarat mej utan dom),sen är det övning och (hur ska jag förklara?) och man kommer på bättre sätt att göra än även vad mallarna tar upp.Men det är sånt som kommer med tiden och atomatiskt ju mer man håller på.

Kristiansson
0

swarovski andvönder jag mkt till tävlingsdräkterna =)

Ag,s textil säljer dem. Kanäven köpas billigt på ebay

babsan
0

jag håller på å göra smycken…panduro köper jag ifrån :)….men det finns en till jättebra internetsida, kommer inte på vad den heter nu bara :P men gå in på www.pyssel.ifokus.se där finns den sidan :)

Mandysan
0
ssofia
0

Jag och min mamma har köpt på oss en hel del pärlor & liknande, nu har vi en hel verkstad på nedervåning. Det kanske var och ta i lite, men jag tillverkar mina egna smycken i alla fall! :)

Panduro handlar jag allt mitt ifrån! :)

babsan
0

http://www.fruparla.se/ hittade sidan :)