Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 692 ggr
Karmatarerskanise
0

Primaluce - ansiktet

Jag fick hudvårdsserien Primaluce från Bioline i födelsedagspresent. 

Det är cleansing gel, lotion, serum och dag och nattcreme. Värt ca 2600kr.

Detta ska tydligen kunna hjälpa problemhy (finnar och pormaskar) och ska användas morgon och kväll. 

Har aldrig använt så dyra produkter och hoppas nu verkligen att det kan hjälpa.  Är det någon som använt denna serie och som vill dela med sig av sin erfarenhet?

Jojaton
0

Har aldrig hört talas om det, men det verkar intressant! Du får gärna berätta om resultatet när du använt det ett tag :)

Johanna - Instagram

Karmatarerskanise
0

Det ska jag göra :)

På ett sätt hoppas jag att det inte fungerar. Har banne mig inte råd med dessa produkter ;) Men det hade varit underbart att få bättre hy. Finnar drar verkligen ned självförtroendet de dagarna när det är som värst. 

Man känner att det verkar i alla fall.

Jojaton
0

#3 ja det gör ju det :( förhoppningsvis hjälper det på djupet också, så att det inte går lver så fort du lägger av med produkterna :)

Johanna - Instagram

citytjejen
0

Den serien använder en kompis till mig och hon har verkligen fått bättre hy! Hon hade finnar (som var höll sig kvar länge dessutom) och pormaskar och hade provat många olika märken, men nu med Primaluce så är det markant skillnad, hon får bara någon enstaka finne då och då.

Typiskt att det är så dyrt bara, men förmodligen är produkterna dryga å andra sidan!

/Christina

Karmatarerskanise
0

#4 vad kul att läsa :) Och ja, de är dryga. Behövs väldigt lite!