Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 697 ggr
ciss
0

Färga ögonfransarna

Har ni färgat era ögonfransar någon gång (inte brynen)? Blev det bra?  Vad använde du för färg? Hur gjorde du? Berätta!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

putt

www.frihetenskaniner.se

Murre_Uddiz
0

Flisa vet jag brukar göra xD

E_hjo
0

Har aldrig gjort det men man "penslar" väl på det på samma sätt som med mascara??   : D

ciss
0

Jag gjorde det nyss, blev supernöjd med resultatet! Var nöjd med fransarna före också, men ni ska se dem nu - hur långa som helst och kolsvarta. Så fint!

Mamma gjorde det på mig. Lade paddar under ögonen och så penslade hon på med en liten borste, blundade i tio minuter och sköljde av.

www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Jag har tyvär aldrig gjort det :)

Flisa
0

2# haha du vet du.

jag färgar ögonfransarna; ibland på salong (där jag gör mina ansiktsbehandlingar) och ibland gör mamma det. det blir jättebra och är minst tio gånger bättre än mascara! tänk på att i längden förstör du fransarna om du använder mascara ofta, det är inte samma sak med färgning dock. oehört fint blir det iallafall.

Tina-A
0

Vill jättegärna färga mina! Vart köper ni färg?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stravaganza
0

Jag har aldrig gjort det, har redan svarta och långa ögonfransar.

ciss
0

#7: Finns på H&M, Cubus, Kicks och så vidare. Nästan överallt. Kolla in sminkavdelningarna :)

#8: Hade också det men dom är ännu finare nu :)

www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Bild ciss? :)

E_hjo
0

Jaaaa, bild ciss????  ;P

Stravaganza
0

#9 Ja, det var ju bra att det blev fint. :)

Matilda_91
0

Har färgat två gånger, en gång hemma och en gång på salong. På salong använde de blåsvart färg och jag blev supernöjd! Hemma hade jag bara svart och tyckte inte det blev bra. Det syntes inte trots att jag inte har naturligt svarta ögonfransar.

Flisa- Visst sliter det på fransarna, men eftersom man "byter ut" sina ögonfransar var 4:e- var 6:e vecka gör det inte så mkt :)

wewwa
0

Jag har aldrig provat det, men skulle gärna göra det.

paronskrutten
0

13: det finns väl både svart och blå färg i handeln? kan man kankse köpa båda och blanda?

Helena

Zandra---83
0

Visst det går att blanda,det är inga problem att  göra det,det fick vi göra i skolan för att få den färg som skulle passa bäst.Det är inte så svårt,men bara att fortsätta testa.Det försvinner ju trotsallt och är det så kan man färga över om det skulle bli för hemskt!