"Foppatofflor"
Vet inte ifall de heter så egentligen men det är vad jag har fått höra.
Vad tycker ni om dessa skor?
Ärligt talat är det det fulaste jag någonsin sett! Halva sveriges befolkning går runt med de på fötterna, i de gräsligaste färgerna någonsin - orange, rosa, grön, blå… Och de verkar vara värsta modet, barn i alla åldrar bär de lika mycket som äldre människor.
Modellen ser ut som träskor och så de där "hålen" i de, urk!
Nä usch och fy, jag skulle inte ha på mig de även om jag fick betalt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag HATAR dem.. Så jäkla skabbigt fula. Att folk ens använder dem !!!! Har folk tappat vettet?
Dom är inte precis det vackrast. Men dom är lätta att gå i och dom är sköna med och lätta att ta på :) Använder dom själv, och gillar dom .fast jag går inte i staden med dom precis ;P
Varenda norrlänning har sådana. Jag tycker foppa-tofflor är de fulaste som finns. Har själv provat ett par och tycker inte alls de är sköna heller. :-)

Usch! Och inte precis passande för en glamourös person..
Är delad hehe…

Uhh, dem är verkligem fula! Fattar inte att man kan gå runt med sånna!
Kvittar hur sköna dem än är, det är ett brott att använda sånna enligt mig ;)

Kan bara hålla med.

Säger bara BLÄ, men dom ser ju inte sköna ut heller 
Har provat o visst, dom är sköna. Men skulle aldrig kunna köpa för fyfan va fula de är xD
/Elin

De där skorna hatar jag också! Usch nej… Min mamma har såna på jobbet (hon är tandsköterska) men hon köpte de enbart för att de inte va täta i tårna… det är nog nån kopia dessutom för de va billiga. De "äkta" foppatofflorna är väl dyra har jag för mig..
men ge er
dom är ju vackrast och skönaste "skon" jag någonsin har haft på mig
FOPPA TOFFLOR!!!!!! <3
#12 haha bara för du e norrlänning x'D skämta xP
haha trodde det va ett skämt först -.- så h-vetes fula xP
jag tycker inte heller de är snygga…men jag äger ett par och de är de mest bekväma tofflor jag nånsin haft….har dem på jobbet och de har räddat min onda rygg….så här går funktionalitet före snygghet i det här fallet ;)
#11, 600:- för de Äkta va?

de är grymt sköna! har ett par rosa - man måste ju synas ;)

Åh… Dom är så fula. Jag har liksom en hypnosvirvel med såna tofflor i mitt huvud, bara för att man ser sådana överallt!
Bu, uch och bläää. : P

Jag är också Norrlänning & har 1 par (äkta) foppatofflor i rött som jag traskar omkring i här hemma, men inte annars :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
De ska tydligen vara ganska sköna, men det kommer krävas mycket för attt jag ska ta ett par på mig…De är då fulare än ett par almoge målade träskor och det ska mycket till att slå dem.
Ser ut som leksaker :) Det är en sak jag aldrig kommer lära mig gilla hehe
Jag har aldrig förstått varför folk går omkring med dessa skor. Dom är ju så fula!
http://www.regret-nothing.com

har legat på sjukhus i frankrike denna vecka, å läkarna/sköterskorna gick runt i dessa tofflor ^^

Men så straffa mig då…… Har två par, ett par hemma och ett på jobbet. Tyvärr så kan jag inte promenera runt i pumps på jobbet….. Foppa-tofflor är praktiska och jättebra för folk som lider av rygg eller nackskador.
Av samma anledning använder jag stödkrage när jag kör bil. Inte för att det är så snyggt utan man kanske är så illa tvungen…

#23: Foppatofflor är förbjudna på sjukhus har jag för mig, i alla fall i Sverige. De skapar nått som gör att elektriciteten kan skadas eller stängas av. Stod nått i typ Aftonbladet för några veckor sedan, *luddigt minne*
www.frihetenskaniner.se

#25 Det stämmer. Som tur är så jobbar jag inte på sjukhuset nu. Vet inte riktigt hur det är om det är både riktiga och fake som bildar statisk elektricitet…. Ja ja dom är förbjudna iaf..

#26: Aha, okej :)
www.frihetenskaniner.se
Usch, asfula. Visst, jag kan tänka mig att gå hemma med dom eller på jobbet om jag har ont i ryggen eller likn. just för att dom är lätta, men inte i stan eller bland människor
Helena

Jag är riktig norrlänning och självklart har jag foppa ;) Gula och fina :) Alla går i sånna ^^
Fy, jag hatar dom (!!)
Dom ser så grymt klumpiga ut och alla dessa färger :O
Jag blir galen ;P
Hanna

#29 Eftersom jag nästan bor i "Foppa-land" så har även jag sånna… Ett par svarta och ett par rosa… Även ungarna har två par var…

Jag tycker inte att de är fina, men testade ett par idag och de var faktiskt supersköna.
Skulle kunna tänka mig att köpa ett par kopior att ha hemma men inte lägga ut 600 spänn på det. Usch 
Jag bor i "Foppa land" ^^,

#31 Hihii, visst är dom sköna? :D
Jag har ett par och dom är supersköna, fast jag änvänder dom bara till stallet ^^
Jag slänger på mig mina och går med blicken stint framåt - tittar man inte neråt på sina fötter så funkar det!
Bland det skönaste jag någonsin haft på fötterna! Däremed inte sagt att de är snygga - men det finns så otrooooligt mycket som inte är snyggt men som folk kränger på sig bara för att det är inne!
Ni som tycker de är så fula (jo jag gjorde oxå det) ta å prova dem vet ja! inom en vecka kommer 90% av er ha köpt ett par egna..i promise ;)
Jag stod emot länge för att de var så fula…sen lånade jag mammas..nu kan jag å min rygg inte leva utan dem…tack vare dem pallar jag av pumpsen på helgerna ;)

Vart kan man köpa dem? Undrar bara.
De finns lite överallt. Skorna heter Crocs. Gå in på villken sko-butik som helst så lär du hitta dem. De har invaderat hela Sverige nu! :-)
Här är en länk till tillverkarna.
Det finns många olika varianter av dessa foppa-tofflor. Det finns riktigt billiga och riktigt dyra. Orginal och kopior. Det går att beställa ett par Foppa-tofflor för 399:- på arbetssko.se. De dyra sägs desutom vara skönare. :-)

Tack. Ska nog säga åt mamma att köpa sånna till sig själv, för det sägs att dem är bra för ryggen, om det nu är sant..

Jag köpte min för 800kr på en Team sport affär tror jag :)
Dom är faktiskt grymt skööhna , skulle gärna ha ett par att lunka runt i hemma , men bland folk ? **Nej tack.
**Jag är allvarligt förvånad över att alla vill gå runt med dom överallt. Skolan , stan , ICA , överallt dessa tofflor. Dom är ju såå fula! ^^,
Ja även domdär skorna har hittat till Finland! Ser dom rätt ofta i denna lilla stad jag bor i. Enligt mig är dom inte vackra, och jag skulle aldrig köpa dom! Men visst, dom kanske är bekväma, men som nån sa, inte nåt att gå med på stan precis.. ;)

Jag ryser när jag ser vuxna människor frivilligt klampa omkrink i dem självmant men på landet eller på barnafötter är det säkert bekvämt..Mina ungar har faktist ett par men aldrig att jag skulle själv vilja ha ett par..

I vilka affärer kan man köpa dem?
tkr dem är fula.

#45, vilka sport, sko affärer som helst, vad jag vet :) ;)
#0 Jag tkr att dom är fula… : )
Min pappa köpte sånna i USA till min brorsas sambo (Veronica). Dom är superbilliga därborta.
Kan ju även tillägga att Veronica klampar runt med de hela tiden nu :)

Jag går i dom jämt ;-) I skolan, på stan , hemma ja alltid :D
dom är jätte fula!

#47 Okej. :D
Men att dem är fula, att det är bekvämt räknas väl ändå?

ja säger, bläääääääääää(x

kan tillägga att jag bara använder mina här hemma, erl om jag ska till en kompis i närheten, skulle inte få för mig o gå med dem på stan :O :|

#33 Hojtar till nästa gång vi åker till Paradisbadet..

Hahah, jag ser de överöveröverallt här i Malmö:| Fulaaaa !! 90% av befolkningen går runt med de..

jag äälllssskkkkaaaarr mina ljusblåa foppa toffler… Jag köpte ett par kopior på en hundutställning här i västerås för 125 kr xD

#57# haha de finns verkligen överallt.. tom på hundutställningar;D
Dom må vara fula, men så jäääääkla sköna!
Vi har 7 par "foppisar" i familjen, mina är rosa :) Har alltid mina i stallet, skitsköna!

usch usch usch nej.
haha dom ÄR inte ens så sköna som alla säger, nivet den vanliga ursäkten - "dom är gräsliga men jättesköna!" - den funkar ju inte ;)
Ruggigt fula! SKulle aldrig ta på mej såna!!! Fyyyy faaasen…. Min bror älskar dem dock och har 3-4 par i olika färger. Jag har upplyst honom om att jag inte tänker visa mig bland folk med honom om han har de på sig =0)

Gräsliga - men jag förstår att man kan ha nytta av dem i jobb med mycket gående och stående.
Även om det finns mycket annat som är bekvämt OCH ser helt ok ut i skoväg…
Det finns till och med en hat-blogg om dem…:)
www.ihatecrocs.com

IDAG så klippte jag farmors gräs m ett par foppatofflor! :D woho.. fejk.. ahde tydligen kostat 99 kr =)
de är faktiskt inte de snyggaste i världen. Men på mitt jobb är de väldigt populära och fötterna håller sig finare och fräschare med sådana, så jag är lite sugen på att skaffa ett par jag med :)

Hemsk fula!

Riktigt fula

Fuulaa, men assköna! ;D
Tack men nej tack :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag provade dem i Stadium, aldrig att jag skulle köpa såna. Fula, men någorlunda sköna, faktiskt.
Inte är dom snygga!!!Men perfekta att ha på tomten när man springer ut och in.
#55 haha jaa gö de :D har du åkt Magic eye nån gång? :)

Inte särsilt snygga men jätte goa att gå i. Känns knappt att man bär skor :O mkt skönare än ballerina kan jag garentera XD

#72 Självklart!! Man har minst lika kul som ungarna. Har lovat dom att vi ska upp nästa helg.
Jag bor i foppa landet ;P Har två par, svarta ,och gula ^^
#74 kanon hehehe ;) jag säger väl som mamma.. *man blir ju som ett barn på nytt* hehe :P
Håller med trådstartaren, dom är sååå fula!
Varenda kotte verkar ha sånna nu för tiden, men själv skulle jag aldrig visa mig ute i dom.
HATAR!!! Usch usch! Förstår inte hur man kan betala så mkt som dem kostar för så fuuula skor XD

haha, asså jag tycker alla modeller är fula :P och dem må vara sköna men asså ett parskor måste vara snygga för att jag ska kunna gå i dem :P. hahaha

#79 #80 #81 #82
SÅ GRYMT FULA !!!
HAHAHAHHAHAHAHN

#84 Jag trodde alla tyckte dom var fula för dom var så klumpiga, stora och fulla med hål. Men alla modeller är ju inte det. Så varför är dom då så fula? Eller är det bara som alla tycker just för att dom är på allas fötter just nu?
#81 så söta. såna vill jag ha ;)
#79 #80 å #81 ser ju helt OK ut..men de andra tycker ja e såå fula :P Visst dom e jätesköna, men fula xD

När jag var uppe i piteå såg jag nästan inte en ända mäniska som inte hade foppa-tofflor :P Men själv tycker jag att dem är gräsligt fula

jag håller absolut inte med dig… jag bara älskar foppatofflor! dom är så färgglada och söta! :) och dom nya ballerina foppatofflorna är skitsnygga :D

dom e verkligen riktigt sjukt fula! men jag har ett par jag köpte på rea för en tia:P jag menar dom var billiga o man använder dom liksom som man använde typ vanliga tofflor men jag har bara dom på i trädgården!!
När jag var på marknad var de typ flugan hos alla. Hur många som helst som sålde. Men då är dom ju fejkt också.. Dom hade även dom dära ballerina liknande och nått annat skit.
Min mor har sånna jämt nu för tiden och hon älskar dom. Testade ett par på marknaden och visst dom är sköna. Men grymt fula! Flipflop isf. Men de som gör dom så fula är "plastigheten" domser så tillgjorda ut på någe sätt. Som stora plastleksaker. Låtsas skor:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Men hallå? viss, de är fula. MEN SKÖNA!
#0 du skulle nog använda dom om du få betalt ska du se, har du ens testat dom ? ruggigt sköna.
skabbiga färger? finns ju typ i alla? vad har du för smak igentligen ?
#92 Ja jag har testat de och kan säga att de sitter INTE bekvämt på mina smala långa fötter.
Och vad jag har för smak.. Ja ingenting i närheten av dessa tofflor iaf! :P Och visst, andra får gå i de, de är säkert bekväma o sköna på de flesta, men jag kommer ändå alltid tycka de är fula. ;)
#0 dom är såå fula!!!jag klarar inte av dom!!!!!!!!
Jag älskat foppatofflor! dom är jättesköna! men jag hålle med att en del har skrikiga färger, men man behöver ju inte köpa såna. Själv har jag blå foppaskor.
har provat o gått typ 2 m i min kompis såna skor en gång :P mwaha. fula, obekväma o jobbiga.

Hittade ett bra citat i Aftonbladet:"Det finns två slags människor:Croc-bärare och de som har smak" Så himmla sant :)
Om det nu är så som alla säger att alla går omkring i dem spelar det väl ingen roll om man använder dem och de är fula, för ingen lär bry sig om att de är fula

#97, ett dåligt citat enligt mig!

#97 Haha, bra ju. ;P
Så jävla dryga ni är. Dom är sköna och bekväma och har underlättat för många som har ont i ryggen.
Dom är sköna, heta o sexiga :) hehe :)
Älskar mina foppa- tofflor! Skiter i om de är snygga eller ej bara de är sköna…har dem överallt! Går mkt på jobbet så där är de perfekta också… har hellre såna o springer i o ser oglamorös ut än ser glamorös ut m obekväma skor. För det är ju verkligen dumt!
#102 # 103 Precis!
#0 håller me dig helt, dom e sjukt fula. skulle aldrigkunna bära ett par sånna.

Spelar det någon roll om dom är fula..Tänk alla so har foppa tofflor som läser det här!Tror ni att dom blir så jävla glada?!Man kan väll vara snygg även om man inte har fina skor?
# 106 ja exakt! Det hänger väl inte på skorna??? då är man verkligen fixerad vid det yttre bara!
"världens snyggaste, trevligaste en riktig drömman kommer gående på gatan o ser dig! Du tittar tillbaka o råkar se på hans fötter Åh nej foppaskor…du vänder bort blicken o går vidare…" NAEJ! tror inte det! Hihi 

Men hjälp, är inte det här en glamoursite? Vad kan vara fulare än dessa plasttofflor? Träningsoverall? Vita tubsockor i pumps? Överviktig rumpa i tights?
Ärligt, visst kan man ha på sig vilka opassande persedlar som helst hemme, men bland folk???? Det är genant!!!
Självklart ska de som tycker om de forsätta gå i de! Men jag kommer ändå aldrig gilla dom själv. Även om jag har problem med ryggen sedan ett par år tillbaka.
#110 Absolut!!! alla väljer skor själva! Smaken är som baken! 

#110 Du snackar med dig själv. :P
#108 Som tur är så finns det folk som inte är lika ytliga som jag får intrycket av att du är. Jag som säkert många andra har tillräckligt bra självförtroende för att inte vara helt utseendes fixerad. Det finns folk som tycker att foppaskor är jättefina, och det är inget fel med det. "Det är genant" jaha, för dig kanske, inte för alla andra som gilar foppaskor.
STÅ PÅ ER!

Ganska fula faktiskt.

Asså det är helt sjukt hela tråden!Man får väl ha vilja jävla skor man vill utan att folk ska starta en hel tråd som klagar på dom!Eller vad tycker ni.Om ni har köpt ett par nya skor på stan sen kommer ni hem och ser en hel tråd om dom som säger att dom är så fula så att man inte skulle ha på sej dom om man fick betalt.
Attlid jag såg upp till dej för dina häst bilder..Jag trodde inte att du var så ytlig!
Förlåt om nån vart arg på mej..Men jag bryr mej inte nu har jag sagt mitt!
#114 tycker precis som du!
jag kan inte annat än hålla med
Attlid jag såg också upp till dig för dina hästbilder. Jag trodde inte heller att du var så jävla ytlig.

Men ärligt talat! Så Anna är ytlig bara för att hon gillar foppatofflor. Så omoget av er… Hon skrev vad hon tyckte. Punkt slut.
Försöker ni ge skuldkänslor? :P Alla tycker olika, senast för en vecka sen köpte jag ett par röda suprör/jeans, och så får jag höra att min bästa kompis inte tkr om dem, So what? Alla har vi olika åsikter XD
Allvarligt talat, jag tycker inte illa om folk bara för att de går i foppatofflor. Jag tycker bara inte de är snygga överhuvudtaget! Om ni tycker de är snygga och vill ha de för att de är bekväma - ha det såklart! Men om ni ska få tycka som ni vill ska jag få tycka som jag vill också.
#114 Inlägget är INTE skrivet i syfte för att folk ska klaga på dem. Det första jag skrev var "Vad tycker ni om dessa skor?". Sedan skrev jag vad JAG SJÄLV tyckte. Jag kan INTE styra över vad de andra skriver i den här tråden så varför skyller du bara på mig?
Mitt inlägg i #0 är inte det elakaste av alla i den här tråden, så sluta ge er på mig, jag frågade som sagt bara vad folk tycker.
JAG skulle inte ha på mig de om jag fick betalt för att de är inte sköna på MIG och JAG tycker inte de är snygga. Sedan har ALLA olika smak och jag respekterar allas åsikter och tycker inte illa om en person bara för att den inte gillar/ogillar samma saker som jag.
Jag frågade vad folk tyckte om de och skrev sedan vad jag själv tyckte. Sedan att de flesta kanske höll med mig är INTE mitt fel.
Och jag ser upp till de som står på sig trots att de flesta säger "Usch vad fula". Det är modigt att inte falla för grupptrycket. Men JAG tycker INTE de är snygga och det kan ni INTE ändra på. Och jag har testat de i butik och de är INTE bekväma på mig, så ge er.
Sedan om ni slutar se upp till mina hästbilder bara för det här inlägget, det är ert problem.
Vill sajtvärden redigera mitt första inlägg ifall hon tycker jag tog i för mycket, så varsågod. Det är fortfarande bara min åsikt.
Jag lämnar tråden nu, trött på dessa påhopp. // Anna
#111 ja ups!
sorry…:-D
självklart har alla rätt o tycka vad de vill! Och skriva det här också utan att få bli påhoppad! Jag gillar foppa ngn annan inte men -so what? som sagt smaken är som baken…
tänk om alla skulle gå m samma kläder? Hur grått hade inte det varit?
Attlid- jag älskar dina hästfoton oavsett om du gillar foppatofflor eller ej! De är det finaste hästfoton jag ngnsin sett. Önskar jag kunde plåta hälften så bra som dig;-)
Herregud, detta är ett forum då diskuterar man vad man tycker, då kan man ju inte bli arg för andra tycker annat. Väx upp!
#119 Tack så mycket :)
Skulle dessa skor hjälpa folk med RYGGEN?! Sluta hoppa på Attlid, hon är inte den enda som inte gillar dom. Själv tycker jag EXAKT som Attlid och er andra som är emot dessa "så kallade skor…" att dom är det fulaste och absolut hemskaste jag har sett och man kan ha på sig. Ni som har dom behöver det såklart inte vara nått fel på en SKORNA?! Nej, mig behöver ni skuta innan ni får på mig ett par sånna där…
Och alltså, det finns skor som INTE är FT som är sköna, OCKSÅ! Som mina, jag har inga FT men mina skor e ursköna ändå, även mina gympaskor.
Hemligheten med skor är att hitta rätt storlek och passform.
Förlåt för att gör alla er FT-älskare pissed off men klaga på, på mig men jag kommer då aldrig se inläggen eftersom att jag inte kommer besöka den här tråden igen. :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Förlåt Attlid. Jag blev bara så arg
folk får använda vad dom vill.men jag skulle absolut inte sätta på mig sånna skor.jag tycker dom är fula.

Sluta bråka! >_<

asså innan va jag heelt emot sånna , emn en dag va jag i gbg och hade gått jättelångt kunde knappt gå gick in på stadium och provade ett par och herregud så sköna dom är.
en på jobbet fick väldigt ont i fötter och ben efter att ha använt dom i ett halv år.så hon slutade med dom och använde vanliga sandaler då försvan värken.
sköna men fula xD
Jag är inte förvånad över att "foppa-tofflorna" blivit så populära. Det är typ den enda sko (förutom birkenstock) som passar breda ank-fötter! Alla har faktiskt inte Askunge-fötter! Däremot är det obegripligt hur folk frivilligt tvingar ner sina fötter i skor som dom inte kan gå i (jag tycker det ser patetiskt ut när tjejer raglar omkring i höga klackskor!) och skor som gör ont! Jag undrar hur svenska kvinnors fötter ser ut egentligen? Och är det värt det?
Visst, tofflor är INTE glamourösa… Men mitt jobb är inte heller det minsta glamouröst, och där funkar foppa-tofflan utmärkt.

#129, håller med. Att tjejer använder högklackad, DET är obegripligt!
Det fulaste jag sett ;D

Älskar mina foppatofflor! Alla mina kompisar bär foppa de också, äkta eller oäkta, vi är supernöjda. Så sköna och enkla att ta på när man går mycket in/ut.
Ni som inte har prövat dem - pröva dem! Har provat både äkta och oäkta och de äkta är lite mjukare att gå i och lite skönare, men så stor skillnad är det faktist inte.
www.frihetenskaniner.se
självklart har man finskor om man har finkläder men inte fanken går jag i högklackat o shorts/hemmakläder!!! Foppaskor använder jag som "springeskor"= ha på sig när man ska t badet, hämta posten, gå en runda hemma etc.

grymt sköna.. :D men grymt fula..

säger som #134 :) perfekta o ha med i båten också om man ska hoppa iväg till kiosken elr ngt liknande :P o om man ska kolla till hästarna, snabba o bra! :P
Köpte ett par till idag - vita ^^ elr mamma köpte, fejk ;P

#137 Haha OMG. Gillar överlag itne foppatofflor, men dom var ju söta :D
mhm, nu har vi juh hört att foppa tofflor är fula, sköna, snygga, bra, populära och så vidare. nån som vill säga nått mer?

Dom är… Eh, färgglada!? ; )

Dom är perfekta att ha och använda som tofflor. Alltså när man springer in och ut i trädgården, går ut med soporna osv. Och man behöver inte oroa sig för att dom ska bli förstörda om dom blir blöta. 
Hej!
#0: Ja, nästan hela Sveriges befolkning har dessa otroligt ''fula?'' tofflor/skor på sig.
Skulle åka och handla en dag, och jag kände mig riktigt utanför med mina vanliga skor ..
Mvh ABC123.

dessa tofflor är ju otroligt häftiga och sköna, har mina på mig hela tiden 
#139 dom är osköna? xD :P ^^
#137 *yeey* knarkbob is back. x'D
Hahaha, knarkbob xD
Helena

#137 ååh dom vill ja ha :D
#137 dem var verkligen grymt fu..inte så fina!
Hej!
Okej, efter en lång stund som jag har suttit och glott på alla dessaa skor, erkänner jag att jag tycker att dom är fula men ändå häftiga och unika!
Mvh ABC123

jag skulle aldrig drömma om att sätta på mej något dylikt!

Otroligt fula, men otroligt sköna ^^ Jag har själv ett par med "Diamanter" 129 kr ;)
Jag tycker inte om dom, faller mig inte riktigt på smaken. :)
/ Sara & Casper
dom är verkligen skit fula!:) men nu har jag köpt mig ett par på marknaden för 100 spän. Dom är fantastiskt sköna att ha när jag går ut med hunden och på jobbet.. men att gå med dom ner på stan skulle jag aldrig göra:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Var så längesedan jag testade ett par och iom att denna tråden har blossats upp så enormt var jag tvungen att tetsa ett par isag igen när jag ändå var på stan.. Men jag tycker inte att dem är så fruktansvärt sköna som många vill få det till…
Inte snyggaste, men ändå lite charmiga!
Har ett par svarta, dom är så otroligt fula. Men lätta att använda. Det är inte så att jag går och shoppar i dom direkt. Usch, så fula dom är :P
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag använder foppa alla här jag gör använder det :P Foppa är väldigt sköna att ha på sig . Dom är väl fina :)

Dom är skit fula men alla säger att dom är sköna :D
Ja har dom i stallet ibland det är ju bra när man nt ska rida för ridskorna/stövlarna blir man så varma av :P
Jag provade ett par hos min mormor för ett par veckor sedan. Och dom var värkligen inte sköna, antagligen har jag skumma fötter. Det ska vara flipp flopp, dom är så sjukt mycket snyggare och skönare i mina ögon ^^
Hanna

Hmmm… nej jag tycker inte om dem och skulle aldrig köpa ett par x)

Hmm….min mamma hade på sig sina när det regnade ute och ramlade och bröt foten…Fula+Farliga

Dom är grymt sköna men asfarliga när det blir blött ute. Jag brukar ha mina på mig i stallet och en dag när jag duschade hästen så hade jag dom på mig och höll på att halka så livsfarliga i blött underlag!
#161 jotack det märkte jag när jag skulle gå nerför slänten på vår gräsmatta och hämta posten, det blev en härlig vurpa det ^^
Jag tycker dom är ruggigt fula. Urs.
Dom kanske är sköna men det finns ju faktiskt skor som BÅDE är sköna och snygga. Förstår inte varför man inte köper sånna istället.
Tycker dom är fula … :P
Jag tycker dom är fula, men väldigt sköna! Så jag går runt med dom typ hemma och på landet, men skulle inte åka till stan eller skolan i dom! :)
Jag är oxå norrlänning.
Men jag har inte hittat var man köper dem på nätet. I urskogen där jag bor finns inga skoaffärer.
Så det måste bli näthandel.
Jenna
Jag använder mina foppa ca 365dagar om året :P Fast det händer ofta att jag ångrar mig när jag är barfota ute i snön och plumsar med vovven :P jag e inte det minsta glamorös av mig så jag skiter i vilket. Har även lyckats gå med dem på krogen men det var inte meningen :P Överlevde det också haha inte en kotte som påpekade det och jag tänkte inte på det en sekund förrän an efter :P

Håller med dig Attlid!
de är jätte fula men även jätte sköna!
De är så lätta,alltså det känns knappt att man har skor på dej! :o Sen är de så mjuka när man trampar ner :O
sej*

Inte fina men sjöna

Foppafoppafoppa <3333
www.frihetenskaniner.se
Foppafoppafoppafoppa<3
#173,174, Han är nog för gammal för er.
Jaa, jag är ju Norrlänning fast jag har inga foppatofflor ^^ Men jag har testat och dom är otrooooligt sköna :D

dom e skit fula men skit sköna
Min pappa köpte BRUNA foppatofflor igår x( Men mest för att ha dem hemma i källaren och så, han sa att de var sköna och att man hade koll på fötterna när man gick (han brukar gå i trätofflor) vår källartrappa är helskum.
Jag personligen gillar inte foppatofflor, många säger att de är sköna, visst, kanske det, men skulle inte köpa några sådana själv.
Johanna - Instagram

Jag ÄLSKAR tofflorna ska köpa ett par till som passar rosa tror det blir blå så kan man gå med olika färger :) Som sakt vi skulle redovisa om ngt i skolan tar soklart tofflorna. Det säjs att man kan få canser av dom oxå! Men vad är INTE farligt här i världen? Men dom äkta skorna är mkt tyngre än dom som är oäkta. som sakt gå in på www.crocs.se o läs där om skorna! så finns det desutom bilder på tofflarna. Men jag ska köpa gummistövlarna :)

Jo fula är dom, Men väldigt sköna

Min bror har ett par fula och äkta foppatofflor. Blää säger jag bara hallå handla ut 500:- för dom. Det är typ dåligt. man kan ju köpa mycket finare skor av 500:- istället för foppatofflor.

Min brorsa hade ett gäng kompisar hemma. Det låg dessutom två par inne och ett par vid studsmattan. _Blev väldigt dålig kvalitet då jag laddade upp den.
_

www.frihetenskaniner.se

Hahaha jag tycker att foppatpfflor är SKITFULA!
Men jag måste hålla med om att de är så jäävlasköna :D haha Har inga själv tkr som sagt de är skit fula.
#137 Som äka Svampbob-fan måste jag säga att jag skulle döda för de där tofflorna =D haha "dem var undantag"

När man står och går 10 timmar om dan så är det väldigt bra med "foppatofflor" väldigt skonsamma mot rygg och nacke….

Dom är ju sköna :)
jag tycker dom är så fula och anser att alla använder dem eftersom att alla har dem. utom jag. ush å fy så fula att ingen annan ser det.

#79: skiiiiiit snygga dojjor asså!
Personligen tycker jag att dom är de fulaste skor jag sett !