Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1005 ggr
[sessie98]
0

Hjälp med höstmode

Ja jag skulle vilja ha hjälp med lite snygga outfits nu till hösten som inte innefattar jeans! Men typ hur man kan kombinera långkjol, kjol, annat? Tips på var man kan köpa snygg basic långklänning billigt och hur man då kan kombinera till den. Kan tillägga att jag avskyr rosa, och trivs i stort settbara i svarta, vita, marinblå eller mörkgröna kläder. Tack på förhand!

Potatisen
0

Jag brukar ha shorts och stickade strumpbyxor eller maxiklänning och skinnjacka.

[sessie98]
0

Tack! :)

H-lena
0

Jag har börjat fastna för att ha ex. klänning med en stickad tröja över och strumpbyxor! tycker det är supersnyggt! Kjol funkar ju också, eftersom klänningen blir som en kjol. Sen en snygg jacka till! :)

[sessie98]
1

Åh det låter både mysigt och snyggt! Ska definitivt börja titta på lite sköna stickade tröjor nu!

:holmgreen:
1

Jag kör mycket på "skaterkjolar" med stickade strumpbyxor, någon form av höstboots och stickad tröja till. Enkelt men inte tråkigt.  Lätt att piffa upp lite extra med smycken och sånt också, om man nu är en smyckesperson dvs. :)

Tova.O
0

#5 Var har du köpt dina skaterkjolar? :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

[sessie98]
0

#5 åh det är så snyggt! Måste införskaffa en sån kjol!

:holmgreen:
0

#6 De flesta är från hm, tex sådana här! Men har även hittat en del med bra form från Gina och Asos. :)

#7 Ja jag gillar det verkligen, går att bära på så många olika sätt  trots att man använder samma basplagg! Känner man inte för stickade strumpbyxor så är det ju bara att välja en annan typ av strumpbyxor liksom, tröjan kan du ju ha instoppad, halvt instoppad eller inte instoppad överhuvudtaget. Superbra! (y)

[sessie98]
0

Tack så mycket för tipset!