canada goose jacka
Var kan man köpa canada goose vinterjackor? Äkta

Varför vill man bära en jacka som är resultat efter massvis av plågade fåglar?
Mvh Ellenfyrkant
#1 för att överleva vintern hah :P
#1 nä men det är dom enda varma jackorna jag vet och testat
Testa googla de.. Eller kolla in alla affärerna, stadium och sådana ställe är nog mest troligt att dom finns.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/

Finns hur mycket konkurrerande märken som helst som jobbar med syntetmaterial. Finns väl jättevarma Everest jackor? Råder dig att testa alternativ. Tänk om människor kunde sluta stödja djurplågeri branschen… Det finns så mycket bra alternativ som inte innebär smärta för någon annan.
Mvh Ellenfyrkant
KÖP INTE CANADA GOOSE. Se denna video INNAN du köper denna jacka
Dessutom har goosejackorna päls runt huvan. Den är gjord av coyote som snara/tas i rävsax. Detta innebär ett fruktansvärt lidande för djuren som kan sitta fast upp till flera dagar innan de dödas av pälsjägare. Outsägligt motbjudande
Se oxå dessa om du inte är helt övertygad
Klarade inte av att se hela videon.. fy f*n säger jag bara, synd om dom stackars djuren ju. SKA ALFRIG KÖPA KLÄDER ELLER SAKER ÖVER HUVUD TAGET SOM ÄR AV RIKTIG PÄLS/DUN Börjar f*n gråta så synd om djuren :'(
Ååååh va bra! Jag blir sååå glad <3 Vad har djuren gjort för att utsättas för detta vidriga lidande? Ingenting! INGEN behöver medverka till att de utsätts för detta outsägliga lidande. Jag grät i flera dagar efter att ha sett videon… TACK för att ddu lyssnade