Bra ansiktsvård för stora porer
Som titeln lyder, Söker bra ansiktsvård för hy med stora porer.

Gå in och kika på Linda Hallbergs sminkblogg (hon bloggar på Stureplan), hon är super duktig och har för mig att hon har ganska stora/synliga porer så du bör kunna hitta bra tips där.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Porsammandragande ansiktsmasker med något starka ingredienser, citronsaft eller bakpulver. googlahemma masker! är det bara stora porer eller är dom också orena??
Bastubad, då svettas man ut smutsen i porerna och de blir inte lika tydliga. Gärna avsluta med en ordentlig skrubbning.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Jag har hört att det ska vara bra att undvika att tvätta ansiktet med tvål. Istället ska man tvätta med enbart olja, t.ex. olivolja, rapsolja eller kokosolja. Det fungerar även som återfuktande, och det huden inte tar åt sig kan man torka bort med papper. Vet inte av egen erfarenhet hur bra det fungerar men har en vän som enbart tvättar ansiktet med olja och hon har väldigt fin hy.
Jag har hört såna historier oxå rumelle. Den här kanske kan va nåt?