Tror du skulle passa i guldblond
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tror inte att det skulle gå att färga det blont.
#2 okej.. :) min riktiga hårfärg är mörkblond
Det mesta går att färga blont :)
Ja, jag tror det iaf. Klart att det måste gå att färga väl..

Jag har haft alla möjliga och omöjliga färger på mitt hår och det har aldrig vart problem med att blondera det
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#2 Varför skulle inte det gå? Mitt hår är typ nåt ljusbrunt naturligt, nu är det väl på gränsen till vitt…;)
Tror du kan passa i blont, men gör det på salong bara…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Och såhär ser det ut idag. Har gjort det ljusare långsamt, alltså först gjorde jag det ljusbrunt, sedan slingor, osv. tills jag fick detta resultat. Vad jag menade med inlägg #2 är att det är SVÅRT att få det riktigt blont om man har färgat håret innan, det blir så himla lätt gult! Men det går ju…

#8 & #9
Skit vilken skillnad.. Men du passade bra i båda 
hehe :D ska ev ner till frissan o kolla hur mkt dom tar för en färgning så får vi se hur de blir :) hoppas att dom inte är allt för dyr :) annars blire en hemma färgning hehe ;)

Tycker att du är fin i mörkt hår, fast du skulle nog passa som blondin också.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
tack :D

Rekomenderar starkt att göra det hos frissan! Även fast det kostar en del (skulle gissa på stax under 1000:-) är det verkligen värt det, för det är ungefär 99% chans att du kommer bli gul när du gör det själv.

säger o håller helt med #15

Det blev ju jättefint och bra! Var du hos frissan eller?
Tack :) nix gjorde hemma :P haha :D
Jätte snyggt :)
Köp silverschampo för att motverka det gula
Helena
#21 tack :D
#22 kp jag ska göra det :)

jätte fint : D Kanon : D
tack :D

Absolut tror jag att det fungerar =)
Jag har gått i hela mitt liv och velat färga mitt hår brunt alla har alltid sagt "Nej gör det inte det går inte" och spdant, men jag tog chansen och nu säger alla att jag passade bättre i brunt än i blont xP