Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 495 ggr
IceTee
0

Glossybox

Hejsan, undrar ifall någon här har glossybox? Jag fick i present av min pojkvän att jag ska få 6 månader! Men skulle vilja fråga någon som har det lite grejer först!

Medarbetare på Skor iFokus

Mephi
0

Jag har det och har varit medlem i över ett år nu. Är supernöjd med systemet och boxarna. Jag har varit missnöjd en gång då jag fick saker jag kanske inte använde, men that's about it. :)

-

IceTee
0

Man ska ju kunna göra en profil, men jag hittar inte vart! Kan man inte göra det förrän man beställt första boxen? Kan man säga till om det är något ämne man måste undvika? Jag kan inte använda silikoner t.ex, min hud blir fet och finnig, och håret går av och blir fett, kan man fylla i det någonstans? Tråkigt att behöva ge bort 2/5 av boxen varje månad annars (om det nu är så vanligt med hårprodukter i boxen?)

Mephi
0

Profilen kan du bara fylla i när du registrerat dig och betalat för din första box (om jag inte minns helt fel. de kan ha ändrat det nu). Glossybox har otroligt många kunder så de följer inte profilen jättenoga. Jag har förstått det som att de försöker ge oss i alla fall någonting som överensstämmer med våran profil. Angående din silikon-fråga kan man tyvärr inte fylla i det någonstans, däremot har alla hårprodukter jag fått under mitt år varit 100% eco samt silikon -och parabenfria.

-

IceTee
0

Men vad skönt! Så då är det en liten chans att jag får det? Får man det någon gång ibland är det bara att ge till mamma ju! :) tack!

[Udoon]
0

jag hade det, fick mycket saker jag inte kunda använda då jag har samma problem som du med silikoner. verkar inte som att dom kollar vad man fyller i på sidan heller, vet flera som fyllt i att dom vill ha naturlig makeup och fått bla grönt läppglans.  funderade på att gå med igen men fick så mycket som inte gick att använda så njae 😕

Bjallstal
0

Jag har haft glossybox i snart ett år och jag är jättenöjd. Använder kanske inte allt i alla boxar men det är oftast väldigt normala och bra grejer i den. Jag har hittat flera saker i boxarna som jag gillat så pass mycket att jag numer köper just dem produkterna själva. Gillar också väldigt mycket att det finns ofta EKO saker i boxarna :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

IceTee
0

Vad konstigt att ni har så olika erfarenheter #3 och #5 med hårprodukterna! 
Skrev upp mig igår, hoppas jag hinner med augustiboxen! 😃