Läppglans?
Här kommer jag med omöjliga krav! Men skulle behöva hjälp att se ifall det finns?
Jag letar efter ett läppglans som inte blir sådär jätte kladdigt (ni vet som vissa blir? Mest kassa läppglans som blir det, så det klibbar ihop mellan läpparna och allt, oavsett mängd), håller bra, INTE får tänderna att se gula ut, som inte är genomskinligt, utan har mycket färg (inte kunna se igenom), många olika nyanser att välja på, får INTE tänderna att se gula ut (som nästan alla gör tyvärr…) och som inte kostar mer än 150kr samt att det ska gå att hitta i butik!
Anledningen till att jag har så höga krav (så ni inte tror att jag alltid är så enormt kräsen med allt) är att jag hittade ett sådant läppglans, som dessutom hade en spegel och lampa i förpackningen, men dessa fick man beställa från USA, och det blev mycket krångel och tog en vecka innan jag fick reda på att ordern nekades! Jag är jätte känslig för sånt här, och blev väldigt ledsen och mår nu super dåligt. För att undvika att detta ska hända igen och att jag behöver må såhär igen, så vill jag se ifall jag kan hitta liknande här hemma i Sverige! Kostar det mer än 150 kr vill jag att ni skriver ut pris, för jag kan ev få hjälp med mellanskillnaden av snälla föräldrar som tycker att det är trist när sånt här händer mig
Långt inlägg, men tack för att ni läste igenom det! Kom gärna med tips! 😊
Medarbetare på Skor iFokus
Var det Whitening Lightning/Gerard Cosmetics du testade köpa? De är inte jätte"kladdiga" men lite - tänkte bara säga det.
NYX Buttergloss har jag hört jättemycket bra om. Jag vet att det finns någon butik i Malmö som säljer NYX, annars finns det ju på svenska hemsidor som Bangerhead.
Johanna - Instagram
Ja, precis, det var whitening lightning. Jo, men lite kladdiga är alla! Tänkte mer sånna där H&M som är i en tub och det blir sånna trådar mellan läpparna när man pratar
NYX säljs inte i min stad tyvärr…
Försöker kolla på NYX sida, men kan inte gå in och kolla på de olika produkterna. Någon mer som har det problemet? Kommer bara till startsidan när jag väljer "visa produkt" 🤔
# vill som sagt inte beställa, så det spelar ingen roll :)
Tipsar verkligen om läppglansen från Pierre Rene, de är superbilliga och finns att köpa på Lindex. Läppglansen finns i måånga olika nyanser och det känns så bra på läpparna. Jag AVSKYR kladdiga läppglans och klarar inte av att ha det men dem från Pierre Rene känns nästan inte på läpparna. (Har dock Inte köpt något läppglans från Pierre Rene sen de gjorde om förpackningen. Så jag vet inte om de gjorde om formulan med). Yves rocher läppglans (http://www.yves-rocher.se/control/makeup/lappglans/lappglans-2/?cmSrc=Category) är också jättebra. Känns skönt på läpparna och kladdar inte det minsta. Dock finns det inte särskilt många färger att välja mellan men jag verkligen älskar nr.11! :)
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.