Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 575 ggr
Officielle
0

Proactiv

Har någon använt Proactiv-serien och kan säga om det funkar?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

H-lena
0

Jag använde den för massor med år sedan, och jag tyckte inte det var bra. Jag blev så himla torr i huden så att den blev ännu fetare. Det som jag tyckte var bra var deras peeling. Men det verkar ju som att det fungerar på vissa så testa om du vill!

[pusselbit]
0

Min bror har testat proactiv och han blev tvungen att kasta det i soptunnan. Köp inte!

Anna
0

Även jag testade för ett par år sedan, och det funkade inte på mig heller. Blev otroligt torr i hyn efter bara någon dags användning, så pass torr att det ramlade massvis med torra flagor som inte gick att bli av med/exfoliera bort. Sved och brände gjorde det också. Gav upp efter någon vecka eller två när det inte gick över eller blev bättre. 

Om man inte har känslig hy kanske det funkar, det vet man ju inte förrän man testat själv.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[pusselbit]
0

#3 Precis ¨så blev det för min bror med, han har med känslig hud

[Worain]
0

Använde det och så även min pojkvän,  Huden blev otroligt konstig och skinande och kändes fetare än förr, så båda fick sluta. 

Rekomderar INTE. Sitter nu med 3 set av oanvända proactiv-serier då jag fick hem 1 gång i månaden, och det är ren skit, verkligen.