Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 724 ggr
Larissa
0

Trind nail repair

Hej! Jag tänkte höra med er vad ni tycker om "trind nail repair". Det är ett nagellack som sägs stärka naglarna och göra de starka och hårda, så de inte går av, flisar sig osv. Jag har väldigt svaga naglar som går av huuur enkelt som helst så fort de blir några millimeter överfingerspetsen, så att jag tog tag i detta o köpte nagellacket var på tiden! Man applicerar ett lager varje dag och tar bort det gamla innan man applicerar det igen, och gör så i två veckor, därefter en gång i veckan. Jag har använt det 2 gånger och tycker helt seriöst att mina naglar har blivit hårdare? Och jag vet att jag inte inbillar mig, de känns verkligen hårdare även om det låter helt sjukt efter 2 appliceringar! Har ni testat detta, vad tycker ni?

[GalleonFang6126]
0

Jag läste i nån tjejtidning att naglar lättare går av när de blir hårdare. (Ingen säker källa så säger inte att det stämmer) :P Själv har jag mjuka naglar, som typ aldrig går av :)

[Lilyz]
0

För mig fungerade Trind superbra, faktiskt för bra för naglarna växte som ogräs så jag fick fila ner dem hela tiden. Använde Trind ca ett år och nu är det flera månader sedan jag slutade med det men naglarna är fortfarande lika starka. 🙂