Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 643 ggr
Castiel.
0

Tips på bra kajalpennor

Jag behöver tips på bra kajalpennor som inte försvinner så lätt eftersom jag ska applicera dom på vattenlinjen, pennan ska vara väl pigmenterad så jag inte behöver ta i.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

catcult
1

Urban Decay 24/7, finns inget som slår dem! Jag har testat säkert 30-40 märken och inga kommer ens i närheten. Ett budgetalternativ är Milani, de är nästan lika bra som UD men med nackdelen att de kan vara svåra att få tag i för oss som bor i Europa.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Castiel.
0

#1 tack för snabbt svar! Hur mycket kostar Urban Decay?

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Jojaton
2

Har inte testat dem själv, men har hört väldigt mycket bra om L'Oreal Silkissime liners.

Johanna - Instagram

catcult
1

#2 Ca 160 kr inklusive frakt på Beauty Bay. Om du är på jakt efter en svart bör du välja färgen Perversion då det är den svartaste av alla, Zero är också bra men inte lika "svartsvart".

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Castiel.
0

#3 ska testa den!

#4 Okej det var lite dyrt, men den är säkert bra! Jag får hitta en billigare variant.

Jojaton
0

#4 Jag har hört från många att även om Perversion är den svartaste, så sitter inte den lika bra som de andra - utan brukar suddas ut och smetas ut efter ett tag. Har du också märkt det?

Johanna - Instagram

catcult
0

#6 Jo, det stämmer visserligen. Zero sitter som berget på vattenlinjen, medan Perversion har något sämre hållbarhet, den sitter dock kvar betydligt längre än t. ex. IsaDora eller liknande märken jag provat.

Castiel.
0

#7 vilken nyans är Zero?

catcult
1

#8 Zero är "vanlig" svart. Skillnaden mellan Zero och Perversion är att Perversion är ännu svartare och mer matt.

Castiel.
0

#9 ska nog testa Zero eftersom den "sitter som berget på vattenlinjen" ;)

ennycc
1

Jag har hört mycket bra om Loreal superliner !

Jag har den själv och den är supersvart, har dock inte använt den i vattenlinjen men jag skulle tro att den är super även där, du kan kanske läsa några recensioner?

Castiel.
0

#11 jag tror jag ska göra det :) tack för tipset!