Äkta MK väska?
Fick en present av min mormor i födelsedags present nämligen en Michael kors väska "MICHAEL Michael kors jet set medium travel tote bag" Börjar dock undra om den är äkta då berlocken är i silver samt texten. Jag vill inte vara fräck och fråga henne, för hon sa att hon köpt den på NK i Göteborg. Hittar även ett datum i botten utav väskan. " E-1308" Men jag har ALDRIG sätt en svart jet set bag med silver. utsmyckning. Bara i guld. Eller finns det?
Kan jag råkat ut för en väldigt bra kopia eller är den äkta?
===
Jag troooor min syster har en i silver, men vet inte om jag minns rätt… Här kan man i alla fall läsa om fake vs äkta: http://www.ebay.com/gds/How-to-spot-a-fake-replica-Michael-Kors-bag-/10000000177892196/g.html En äkta ska alltså komma med en ljusbrun dust bag…. Sömmen ska vara rak och dragkedjan ska inte 'se billig ut'. "All Michael Kors bags feature the words “Michael Kors” in all capital letters on the zipper." Det ska även finnas en liten ljusbrun guide till hur man tar hand om väskan inne i innefickan. - Denna saknas alltid om väskan inte är äkta.