STOR BLOPPIS! (HILFIGER, KLÄNNINGAR ETC)
Svart väska såld!!
var köpte du #10? en sån vill jag ha,nämligen:3
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#13 Du får gärna köpa den av mig haha. Införskaffad i USA
#14 ooh det var långt.
// Linah
Gerbilsidan
Haha ja det är det, men vill du köpa den av mig så får du gärna det :)
allt ska bort!!
jag är intresserad av att köpa #10 och undrar om du kan skicka?bor i norrbotten så. också om vi ska betala på något särskilt konto och så:)
// Linah
Gerbilsidan
#18 jag kan skicka om köparen står för frakten :)
Skriv till mig på Facebook (Emma Skytte) så kan vi prata vidare och ge uppgifter :D
#18 ok,vad kostar det ca? har it facebook men kan be pappa att göra det alldeles snart:)
// Linah
Gerbilsidan
Annars så skriv i ett privatmeddelande till mig här :)
#20 kan kolla upp fraktkostnaden imorgon :)
Gissar på cirka 50-60kr, skriver när jag vet exakt :D
Ed Hardy väska såld :)
supernöjd med väskan!
// Linah
Gerbilsidan
Hmm, tubtoppen i #5 och skjortan i #7 var ju väldigt fina…och jag bor ju i Lund och gör täta besök till Malmö😛
// Nadja
#25 Jag ska till Lund på tisdag som det ser ut just nu också så möter hemskt gärna upp dig! :D
#25 eller ännu bättre är om du ändå är förbi i Malmö, har gott om tid på måndagen nämligen :)
#27 Denna veckan så har jag påsklov och är inte hemma, tyvärr! 😕 Är kanske hemma ett litet tag imorgon bitti dock.
// Nadja
#28 Okej, men när passar det dig då? :) Annars tar vi det i nästa vecka om det är bättre
#29 Jag kommer till Lund station vid fem tiden 🙂 Om det inte funkar för dig så går det bra med nästa vecka också!
// Nadja
Jag var där tidigt så hade ändå inte funkat. Bättre efter påsken då :)
När passar det dig?
#31 Jag ska kolla 🙂 Men på tisdag hade jag eventuellt kunnat åka till Malmö!
// Nadja
#32 Jobbar under förmiddagen på tisdag, annars passar det mig super med! :)
svart Ed Hardy tshirt: SÅLD!
Svart & vit skjorta och tubtopp i leopardmönster: SÅLDA!
vit väska: SÅLD!
Allt måste bort!
Sålda saker: Vit & svart skjorta (7), Leopardmönstrad tubtopp (5), Ed Hardy tshirt (8), Ed Hardy väska (9), Vit väska (6), svart väska (1)
Ed Hardy väska (10)*
plagg kvar
Kan du kolla frakten på den randiga tröjan i #2 tillsammans med båda plaggen i #3? Jag är intresserad.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#41 jag kan kolla upp det imorgon :)
Du syftar på den svart & vita i #2 va?
#42 Det är ingen superbrådska, har inga pengar förrän den 19:e 🙂 Men är klart intresserad som sagt. Ja, jag menar den svart- och vitrandiga!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#43 läste det inte var någon brådska så kollar upp frakten på söndag/måndag om det är ok?
Har fullt upp just nu och kommer även vara iväg måndag-onsdag i nästa vecka så därefter kan jag isf posta paketet, bara så du också har lite koll på läget :D
#44 Nemas problemas! :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#45 Visar sig tyvärr att den grå med krage har skickats till insamling :( Ska jag ta en titt på frakten på de andra två plaggen? :)
#46 Ja tack :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#47 frakten går på 70kr :)
#48 Jag tar dem! PM:ar dig.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
*
plagg kvar!
behöver verkligen bli av med sakerna
Kunde du inte lagt allt i en tråd istället för att göra fyra säljestrådar som du puttar upp hela tiden. De är dessutom mot reglerna. .säljes annonser ska hållas i köp och säljtråden. Just för att dom inte ska ta plats från trådar.
#53 har lagt alla under kategorin sälj/köp?
och var nya 2 nya saker jag gärna la separat, sorry om det irriterar dig.
Det är emot reglerna som sagt att göra trådar om det.
Alla annonser ska ligga här
http://modeochskonhet.ifokus.se/discussions/5248e22bce12c45af6000d9f-kopes-saljes-2?stickies-1
Sedan är tre säljes trådar väldigt mycket med tanke på antalet trådar som visas. Ska man göra fel kan man ju i alla fall hålla sig till en tråd, speciellt om man ständigt ska putta upp.
Men okej förlåt visste inte man fick starta en egen säljatråd när man kan skapa ett inlägg under kategorin köpa/sälja. Ett tag sen jag puffa och hade man kunnat ta bort trådar från sajten hade jag gjort det förlängesedan. Slappna av…