Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 894 ggr
IceTee
0

Bra vattenfast budget mascara?

Tips på bra, billiga vattenfasta mascaror? Inte vattenresistenta alltså, utan vattenfasta!

Medarbetare på Skor iFokus

iidae
0

IsaDora Build-Up Extra Volume Mascara Waterproof - den satt som berg! fick knappt bort den, provade med allt och fick tillslut bort den efter mycket kämpande =)

IceTee
0

#1 Jasså? Har hört jätte mycket negativt om den! Konstigt!

Elissen
0

Samma som #1, den funkade jättebra!
Behövde verkligen kämpa med att få bort den.

IceTee
0

hur ser den ut på fransarna då?

iidae
0

#3- haha ja den höll sig fast ordentligt! #4-den och och maybelline rocket är dem som ger mig långa tjocka fina fransar med volym utan att klumpa! Får alltid frågan om ja har lös ögonfransar, dock tycker jag alla mascaror är svårt arbetade som nya (för blöta enligt mig), brukar ha den öppen över en natt eller dag innan jag använder den :)

Facie
0

Maybeline har väl några som sitter som bärget? Dock rekommenderar jag starkt att färga fransarna istället, det känns som vattenfast sliter så på fransarna.

Pretty wise //

TjockaBerta
0

#6 Har använt vattenfast maskara i hela mitt liv. Varför tror du att det sliter på fransarna? har färgat fransarna en gång. Det sved massor och syntes knappt. Jag vill ha svarta fransar. Absolut bäst just nu ärl'oreal double extend beauty tube mascara tycker jag.

>>>Malum domesticum<<<

eme.jon
0

Bor du i eller nära Malmö?

Karmatarerskanise
0

6 Färgning ger tyvärr ingen volym. På mig syns det inte om jag bara färgar. Dessutom är det smärtsamt eftersom det är omöjligt att inte få in i ögonen.

Candela
0

Vattenfast mascara som knappt går bort har ju även sina nackdelar.. Att de är svåra att få bort när man väl vill få bort dem 😃

Jag har en jättebra mascara, men den är inget budgetalternativ. Den är från IDUN, och tvättas lätt bort med vatten i temperaturer över 38 grader. I kallare vatten sitter den som berget. Det är skönt att slippa rengöringsmedel 👍

TjockaBerta
0

Jag har aldrig haft problem att få bort vattenfast maskara. Fast många säger så. Konstigt.

>>>Malum domesticum<<<

[etsan]
0

Maybelline New York The Rocket Volum Express Waterproof är riktigt bra och den bästa vattenfasta jag har. The Body Shop har också bra vattenfasta.

Elsa250
0

Jag använder Maybelline New York Colossal Go Extreme! Waterproof, tycker den funkar jättebra. Den är verkligen super och inte allt för dyr!

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

IceTee
0

#7 Men den är väl inte vattenfast? 

#8 Nä, men tar mig dit ibland då pojkvännens farmor bor där!

#10 Då är den vatten resistent, det är inget jag letar efter tyvärr, jag vill ha vattenfast