Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 1709 ggr
Jossan_0101
0

The incredible face mask?

Hej! Vet inte om jag har valt rätt sajt men haf någon testat The incredible face mask? Det är en mask som ska ta bort döda hudceller och porer…… Är den bra om någon har testat? Mvh josefine

Shalin
0

Jag skulle också vilja veta om den verkligen är något att ha, och hur ofta den i så fall bör användas?

Jossan_0101
0

Jag vet iallafall att den ska användas en gång i veckan

Shalin
0

Jaha okej nu är frågan bara om den är bra. Hoppas någon har svar på det. Man vågar absolut inte lita på sidorna där dom säljs, där det står så bra kommentarer. Det kan ju vara total bluff det dom skriver.

Jossan_0101
0

Ja! Håller med

Jossan_0101
0

Ngn annan som har testat elr vill testa?

Karmatarerskanise
0

Har sett mycket negativt om den. Gör ont att ta bort och en del säger att dom till och med fått lite hud avriven. Många fick irriterad flammug hy. Såg det bland kommentarerna på ett företag som sålde detpå ffacebook. 

Men en del gillade produkten.  Det var väldigt blandat.

Shalin
0

#6 Åh fy! Skulle jag testa nån gång så skulle nog inte jag ta på hela ansiktet först utan på en väldigt liten yta. Men det lät ju riktigt hemskt det där 😮

Jossan_0101
2

Jag har testat den nu och jag verkligen älskade den, jovisst att det gjorde ju ont men det gör ju bara ont för att man rensar ut smutsen från huden, döda hudceller och pormaskar så det är därför. Och man blir len som en bebisrumpa efterå!!!!! Men man får ha en kräm på sig efter. Och detdär med att folk har fått huden avriven tror inte JAG stämmer, för SÅ HÅRT sitter inte masken. Den sitter ju och det .gör ont men det finns ingen som helst chans att man kan dra bort mycket hud för den tar bort bah döda celler

Karmatarerskanise
0

8 Mycket hud skrev jag aldrig.

Sjäkv skulle jag aldrig använda något spm gör ont.

Jossan_0101
0

Ok, lite hud dåh, sorry

Theleonora
0

Var kan man köpa ansiktsmasken? Det kanske inte var hud som slets bort men ansiktshår som gjorde att det gjorde ont :)

Karmatarerskanise
0

11 om man får sår i ansiktet lär det ha varit hud. Men mycket riktigt så dras ansiktshåren med enligt många.

Theleonora
0

12 jag tänkte mer på ett alternativ till smärtan ;). Såklart är det hud som slits bort om det blir sår.

[Udoon]
0

har inte testat den själv, men har hört flera säga att det är som att dra loss ett plåster. skräpet tar den med sig men några småhår blir det inte kvar :P

Alexxiis
1

Jag har själv inte prövat masken men har hört att det känns som att dra av ett plåster. Något jag vet är att den drar med sig hårstrån från ansiktet och därför kan det göra extra ont. 

Ni som har prövat, vart har ni köpt den? :)

komkoma
0

Aldrig ens hör talas om det. Länk någon?

Karmatarerskanise
1

16 googla

komkoma
2

#17 vet inte hur man gör.

Karmatarerskanise
2

Du går in på www. google.se och skriver the incredible face mask i sökruta .

Detta är e  a  grunderna i datakunskap i skolan! Att läsasig hitta sidor.

komkoma
2

Haha skojade ju baea. Tänkte om nån hade en bra länk/blogg osv att länka till bara :)

[velvetmorning]1
0

Jag tycker inte att den var så himla incredible faktiskt, på mig var den som vilken ansiktsmask som helst förutom att den var svårare att få bort!

Siirii
6

#19 Stavning och korrekt grammatik är också en av grunderna i skolan! :)

komkoma
0

#22 hehe :P

Karmatarerskanise
0

22 Vad felar med grammatiken menar du?

För övrigt är det väldigt uppenbart att det inte handlar om stavfel som beror på okunskap.

[velvetmorning]1
2

Och tråden handlar alltså om The incredible face mask! 😃

[SisselaJ]
0

Jag gör en egen, av mjölk och gelatinpulver som jag läst om på internet. När den stelar TROR jag att den blir som the incredible face mask. den stelnar oh så drar man av den och får med sig smuts. mycket billigare. 

(sälv får jag inte med mig så mycket som jag önskar men man känner sig ren och tycker faktiskt att porerna blir mindre. har dock bara gjort det 3 gånger.)

Det gör lite ont om jag har det på kinderna, alltså ut från näsan. men det är bara för att det drar i håren, som ett plåster som alla andra säger.  går absolut inte hål :)

[MARWAKE]
0

Har hört att det funkar likadant som om man skulle sätta silvertejp i ansiktet :P

Karmatarerskanise
0

#27 Jag hoppas du skämtade?

[MARWAKE]
1

#28 Jadå ;) Jag såg på plus där dem testade maskerna. Enligt dem fungerade det i princip likadant som om man skulle ha satt tejp i ansiktet så det var därför.

Karmatarerskanise
0

😃