Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 2477 ggr
Fridaaaa
0

Bygellös BH/mjuk BH

Funderar på att köpa in några, skönt att gå med ibland.
Men, de ställen jag kollat har främst funnits enfärgade Ledsen Hade velat ha i t.ex leopard eller zebra eller något annat snyggt, eller snygga färger (främst sett svart & vit).
Kollat på: Ginatricot, bubbleroom, Nelly, H&M, Lindex, tradera och en sida till jag inte kommer på namnet hehe 
(Ebay är uteslutet, litar inte på storlekarna).

Behöver helst vara en onlinebutik, då vi inte har så stort utbud på affärer i stan tyvärr.
(OBS inga dyra för 300kr och uppåt per BH)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0

Ingen? 🙂

Även kollat in Ellos, Cubus och Kapphal också

ElinLindberg
0

Twillfit kanske?

[erikam]
0

Jag skulle nog säga samma dom ovan. Den affären är lite dyrare men behöver nog inte vara det på det du söker. Dock har de nog bara diskreta färger. Jag har faktiskt ingen aning :/

Fridaaaa
0

Finns Twillfit som hemsida där man kan beställa? För vi har inte affären i stan nämligen.
Vill inte ha bara diskreta tyvärr, utan helst med leopard eller zebramönster eller läckra färger (röd, grön och blå i härliga nyanser).

dermot
0

Har du kollat på uppercut.se? Vet inte om de har bygellösa, men kanske! :P

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Fridaaaa
0

#5 Kollade in där nu, bara tre stycken i min storlek som låg under 300kr styck och enbart enfärgat i vitt/svart tyvärr 😕
Men tack ändå för tipset 🙂

leemland
0

Ja twilfit har hemsida och jag är ganska säker du kan beställa därifrån.

Det låter kanske dumt men har du kollat Tv-shop/twins? :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fridaaaa
0

#7 Kollat in det nu och bara enfärgade på twilfit 😕 Plus bara två under 300kr, så tyvärr inget jag sökte på sidan

Tv-shop kollar jag sällan på 😛 Twins, ska googla på det

Edit: kom inget på google ang twins, vad är det?

leemland
0

#8 Twins är tv-shop idag :P 

Det heter inte Tv-shop på tvn men jag har för mig det fortfarande finns som hemsida där man kan beställa , men ser du det på tv så heter det Twins :P Och dom har egen hemsida också :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fridaaaa
0

Putt 🙂

nadilda
0

Lindex har ju några lite "piffigare" : http://www.lindex.com/se/underklaeder/bh/soft/ 🙂

Fridaaaa
0

#11 Tack för tipset men gillar inte blommigt eller prickigt tyvärr 😛

nadilda
0
Fridaaaa
0

#13 Såg den, men tyvärr inte, ogillar skarpt såna mönster😉 😛 Som det står i #0 är jag mer ute efter zebra, leopard och såna mönster 😃

ella99bella
0

Kolla bonprix!

Mvh/Ellen<3Glad

Fridaaaa
0

#15 Bonprix har jag redan kikat på, men funnit som jag köpt , tack ändå🙂

Facie
0

Och en sportbh vill du inte ha?

Pretty wise //

Fridaaaa
0

#17 Läs #16, redan hittat 🙂
Nej sportBH har jag enbart vid träning. Tycker inte om att ha det annars, och går inte att ha till vissa tröjor jag har så.

Glorious
0

Asos kanske, kolla den här länken. Den här och den här kanske är något för dig? Denna tyckte jag var söt, billig också :) men kanske inte din stil.

Fridaaaa
1

#19  Asos är uteslutet då det är utländsk sida 😉  Litar inte på storlekarna (varit fel från utländska sidor flera gånger tyvärr) heller.  Rosa är uteslutet och den leopard var lite "barnslig" tyckte jag personligen.

Men som jag skrivit i #16 så har jag hittat sedan innan (tråden skrev i april) men tack ändå!

Glorious
1

#20 Asos är en väldigt seriös sida, har beställt mycket där ifrån och allt har suttit perfekt. Deras Size-guide är bra och kundservice är också supertrevliga. Fri frakt till Sverige också. 

Aa va bra :)

Fridaaaa
0

#21 Inte sagt att den inte är seriös 😛

MsSofieG
0

Vart blev det att du köpte till slut? :)

Fridaaaa
0

#23 Köpte en leopardmönstrad som H&M hade 🙂